Co kupic - kolumny zamkniete

Jakoś Thomson, Grundig i parę innych firm, dla których Tonsil robił kolumny nie narzekali.

Jest oczywiste, że były to kolumny z środkowej półki a nie z najwyższej ale to jeszcze nie powód do gnębienia całkiem fajnej fabryczki. I tak robiła najlepsze głośniki w całym Układzie Warszawskim.

A moze jednak ? Po co kupowac wyroby przestarzale ?

Tylko przed zakupem "lepszych" sprawdzic czy nie sa made in Poland :-)

Ale to wyprodukowala fabryka znanego koncernu :-)

A z drugiej strony byly Debice made in England ... co juz mnie zadziwialo ..

Potwierdzam! Np. Sanyo i Mildtony. Tonsile są git.

zyga

Reply to
Zygmunt M. Zarzecki

Ukaniu napisał(a):

I to cała prawda o wspaniałym "kultowym" Tonsilu. Sprzety Diory tez się sprzedawały na zachód... wiadomo dlaczego.

Reply to
A. Grodecki

J.F. napisał(a):

Na wiosnę nabyłem do samochodu opony marki GoodYear. Wszystko byłoby super, ale okazały się... być made in Poland i musiałem je wymieniać bo miały nierównomierności strukturalne (samochód podskakiwał mimo idealnego wyważenia). Próba drogowa na specjalnym urządzeniu wykazała, że to nie ja jestem nawiedzonym klientem który nie wiadomo czego chce i szuka dziry w całym, tylko opony są, mówiąc wprost, do dupy zrobione.

Reply to
A. Grodecki

Cześć! Kierowca autobusu wspominał mi o oponach Kormoran made in Romania. Twierdził, że wpadał w poślizg na suchej kostce brukowej. Zakręty musiał brać baaardzo ostrożnie. Autobus dość dobry i nowy polski autosan. Maciek

Reply to
Maciek

Dnia Mon, 12 Nov 2007 18:54:18 +0100, Zygmunt M. Zarzecki napisał(a):

A ja mam tonsile 13-stki na których magnesach jest wytłoczone mission,

Bo(o)t

Reply to
Bo(o)t_manager