ładowanie AA na starej ładowarce

Witam,

Dostałem ostatnio w prezencie akumulatorową maszynkę do golenia (raczej dosyć stary produkt) i ładowarkę do niej. Problem polegał na tym, że po kilkugodzinnym ładowaniu mogłem użytkować maszynkę około 10 minut i się rozładowywała (może ktoś wie co to mogła być za przyczyna?). Postanowiłem więc wymienić akumulatory na nowe. Rozkręciłem maszynkę według instrukcji i wyjąłem z niej stare akumulatory. Były to Sanyo Nickel Cadmium battery 1.2V 600mAh. A kupiłem takie: Philips accu AA 1,2V NiMH (Nickel-Metal Hybride) standard charge 15h x 260 mA. I mam teraz pytanie czy mogę 2 takie baterie jednocześnie ładować dołączoną do maszynki ładowarką (nie można jej wymienić na inną bo akumulatory zamknięte są w maszynce, a maszynkę nasadza się na dwa obudowane piny ładowarki)

Ładowarka ma parametry: input - wiadomo, output: 2.7V @ 60mA. I tu trochę mam wątpliwości bo nie wiem czy output nie powinien być 1.2V tak jak jest na akumulatorkach i czy im to nie zaszkodzi i jak długo te nowe akumulatory mogłoby się ładować przy takich parametrach ładowarki?

Pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedź.

Reply to
MTH

aha i czy można starą ładowarką na akumulatory nickel-cadmium ładować bez problemu nickel-metal hybride

dzięki

Użytkownik "MTH" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:fb6i5q$b8c$ snipped-for-privacy@news2.task.gda.pl...

Reply to
MTH

akumulatorki ladowane sa napieciem nawet 1,5v moim zdaniem nie wartro kupowac duzych pojemnosci do maszynek ja tak zrobilem w filipsie i potem zmienilem na 600tki bo dlugo sie ladowaly, a niedoladowane szybko tracily pojemnosc, te ladowarki maja prosty uklad ladowania i nigdy ich nie doladuja zgodnie z delta v , temperatura ogniwa itd duzy prad ladowania skraca zywotnosc accu

Użytkownik "MTH" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:fb6i5q$b8c$ snipped-for-privacy@news2.task.gda.pl...

Reply to
krzysiek