budzik z nietypowym wyswietlaczem...

Witam! Wiem, ze post jest zwiazany dosc luzno z tematyka grupy ale lepszego miejsca nie znam. Szukam zegarka/budzika z "wyswietlaczem" skladajacym sie z przeskakujacych plytek z cyframi, zupelnie tak jak na dworcowych tablicach informacyjnych. Czy ktos zna miejsce / strone www, gdzie mozna obejrzec albo kupic taki obiekt? To bedzie prezent dla kolezanki, takze zalezy mi na jekiejs podpowiedzi Dzieki, pozdrawiam, Lukasz

Reply to
Sln

Prosciej moze byc radio przestroic, bo budzik juz tam jest :-)

Jak to działa? że przerzuca strony z cyframi, domyslam sie ze wykonuje to jakis elektromagnes, ale reszta mechaniki nie jest juz zapewne prosta? Piotrek

Reply to
pdusp

Użytkownik Sln napisał:

to jak dzis nietypowo o zegarkach to ja sie podepne... moze ktos widzial gdzies zegarek z "interfejsem" predatora... chodzi o te niesymetryczne gwiazdki... niekoniecznie kazdy musi to umiec odczytac... wazne zeby byl dziwny i zeby rozstaw "gwiazdek" co sekunde sie zmienial...

Reply to
Bucz
Reply to
Grzegorz Kasprowicz