Awaria - prosba o konsultacje...

Dokladnie to podejrzewam, ale wtedy diody powinny zostac sprawne i w jedna strone przewodzic.

Teoreticznie tak ;). Ale silnik jest obciazeniem indukcyjnym i potraktowany duzym pradem mogl strzelic po diodach tak, ze je odstrzelil. Z autopsji wiem, ze to sie w tym sprzecie zdarza.

Reply to
Lukasz Spychalski

Kurcze, znalazlem zwloki 685 i 680 - wybebeszylem 685 i tam niestety sa inne uklady - konkretnie LB1946.

680 wyglada na identyczna, wiec pewnie to samo...

Na stronie Sanyo nie ma niestety PDFa, jest tylko informacja o napieciu i pradzie:

Prad i napiecie zgadzaja sie z poszukiwanym:
obudowy ilosc nozek tez tak, ze mechanicznie pasuje ;-)

Mozesz potwierdzic lub zaprzeczyc, ze to to samo???

Jakub Jewuła

Znalazlem specyfikacje - sa niewielkie roznice:

LB1946:

Roznice wystepuja w pozycjach Logic supply voltage range, Output saturation voltage, Logic supply voltage, Logic ON/OFF voltage.

Hmm, teraz widze ze rozklad wyprowadzen sie nie zgadza :( Na zielono zaznaczylem piny, ktore sie nie powtarzaja:

nadzieje, ze to tylko kwestia nazewnictwa...

Jakub Jewuła

Korekta.

Na zielono zaznaczylem piny, ktore sie powtarzaja, choc niekoniecznie w tych samych miejscach:

Mam nadzieje, ze reszta o roznych nazwach to tylko kwestia nazewnictwa...

Jakub Jewuła

Jeszcze jedno.

Podpowiecie mi gdzie kupic diody Schottkyego (tak sie pisze?) oznaczone jako C65 a an schemacie SFPB-66VL? Ew. zamienniki? Szperam i znalazlem tylko jakies pary tych diod w jednej obudowie...

Jakub Jewuła

Najwazniejsze co sie nie pokrywa - a to sa piny IA1-4 i IBn.

Sluza do ustawiania pradu .. i zapewne sa uzywane.

No to dupa blada :(

Moze ktos ma schematy innych Epsonow, zeby zweryfikowac czy maja na pokladzie LB11847? Moze gosc ma w garazu zwloki... Mi nie udalo sie wygooglac, pewnie nie wiem gdzie szukac.

Jakub Jewuła

Nie rozumiem... 685-tka na partliscie jako IC12 i IC13 ma podany nr kat.

2075155, czyli ten sam, co IC30 w 9600 - dokladnie LB11847. Ktos w Epsonie musial cos popieprzyc :(.

Rano jeszcze powęszę.

Reply to
Lukasz Spychalski

Uff, znaczy, ze nie wszystkie dane popieprzyli ;).

Nie dlub juz wiecej pod napieciem ;).

Reply to
Lukasz Spychalski

Slowo harcerza!