1 fazowy sinlik do 3 fazowego inwertera

Mam takie coś LENZE 0,55KW 1F ESMD551X2SFA - PRĄD 3A

Czy do tego można podłączyć silnik 1 fazowy?

Reply to
robot

W dniu 29.07.2019 o 09:51, robot pisze:

Odpowiem tak: nie wiem, ale wiem, kto doradzi. Ja kupowałem dwa lata temu taki falownik:

on silnik jednofazowy i od zabudowania zapomnieliśmy o jego istnieniu. Działa, jak trzeba i tyle. Wypełnij pole "kontakt" i ktoś z Websytem odpowie. W moim przypadku kilkakrotnie korzystałem z ich porad i odpowiedź była szybko i konkretnie. Jacek

Reply to
Jacek

W dniu 2019-07-29 o 09:51, robot pisze:

Uzupełnienie. Ten inwerter jest zasilany z jednej fazy i na wyjściu ma 3 fazy. Czy ogólnie jeżeli inwerter jest przeznaczony do sterowania silników 3 fazowych, to czy da się do niego podłączyć silnik 1 fazowy. Z tego co ja wiem, nie da się. Ale ja się na tym nie znam.

Reply to
robot

W dniu 2019-07-29 o 14:02, robot pisze:

A to czytałeś?

Robert

Reply to
Robert Wańkowski

Dzięki. Czytam.

Reply to
robot

Użytkownik "robot" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5d3ee048$0$514$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl... W dniu 2019-07-29 o 09:51, robot pisze:

Da sie trzy, to da sie i jedna. Ale czy falownik sie nie uszkodzi, albo nie odmowi pracy ... ktoz to moze wiedziec na pewno.

Natomiast ... co to za silnik ? Moze tak naprawde 3-fazowy z kondensatorem ? Tylko trzeba by wszystkie szczegoly sprawdzic, np czy uzwojenia takie same ...

W dniu 2019-07-29 o 14:58, J.F. pisze:

Myślałem żeby podłączyc do tego na przykład zwykłą szlifierkę stołową. Coś w tym stylu:

robot

W dniu 2019-07-29 o 16:31, robot pisze:

Wolnoobrotowej z niej nie zrobisz.

Rbert

Reply to
Robert Wańkowski

A tak ~ 1000 obr/min? Da się?

Reply to
robot

W dniu 2019-07-30 o 09:37, robot pisze:

Ale będzie słaby. No chyba, że ma sterowanie wektorowe (nie U/f).

Robert

Reply to
Robert Wańkowski