sturing Nova friteuse

Beste mensen,

Ik heb hier een Nova FR-590 friteuse, waarbij de temperatuur van de olie
zo'n 30 ° C achterblijft bij de digitaal ingestelde temperatuur.
In het bedieningskastje vond ik twee instelpotjes: "gain" en "zero".
Voordat ik door mijn gepiel het huis in brand laat vliegen:
Iemand hier ervaring met zo'n soort afregeling? Bij voorbaat dank,

Groeten,

Frits "Frituur" van Mourik

Re: sturing Nova friteuse
Kom wel een keer patat eten bij je ;o)

--
CU, Rob - Uw eigen netwerk aanleggen, dat kan....
W9x www.kabel-inter.net - W2K www.nl-netwerken.com