Re: floppy drive pinout

"René" schreef in bericht news:406b3e59$0$41751$ snipped-for-privacy@dreader2.news.tiscali.nl...

laat

er > > > eens wat over los als je dat tenminste wilt... (ben altijd benieuwd

wat

> voor > > > creatiefs mensen met bestaande hardware hobbyen). > > > > > > > > > > wel ik ben een Z80 computer (8kb rom, 16kb ram, lcd 20*4) aan het

bouwen,

en > > ben van plan later er een floppy drive op aan te sluiten. Maar nu moet

ik

> eerst nog een EEPROM programmer bouwen zodat ik mn besturingssysteem

(pje)

> op de rom kan plaatsen... > > Hoi Johan, > > Het klinkt heel erg interessant, precies dat wat ik graag eens zou

proberen

als ik er toch wat meer tijd voor zou hebben :-( . Ik vind de Z80 een hele > leuke processor. > > Wat voor EEPROM-programmer ga je bouwen? Die van hoe-heet-hij-ook-alweer, > was het niet Andrew (of die andere, van die Nederlander). Ik hoop dat je

nog

eens wat laat horen over hoe het project verloopt. > Wat voor OS heb je gemaakt? Helemaal zelf geschreven? Wat voor taal? Je > ziet, ik ben nogal nieuwsgierig... > > Nogmaals, ik hoop dat je nog eens wat laat horen en wens je in ieder geval > erg veel succes! > > Groetjes, > Rene > >

Hey rené,

Ik had je gisteren een mailtje gestuurd op je hotmail. Graag had ik geweten ofdat je die hebt aangekregen. Heb al gemerkt dat emails op een hotmail adres niet altijd aankomen.

groeten, johan

Reply to
Johan

Beste Johan,

Het zal vast aankomen maar dat adres is onzin... Als je iets wilt sturen, doe het dan aan vzw223 waarna je een apestaartje typt waarachter weer belgacom.net staat. Dan zal het wel aankomen in mijn mailbox!

Groetjes, Rene

"Johan" schreef in bericht news:3DYac.57704$ snipped-for-privacy@phobos.telenet-ops.be...

hele

hoe-heet-hij-ook-alweer,