DRM-radio

Hallo allemaal,

Ik was eens nieuwsgierig of er mensen op de NG zijn die al eens geknutseld hebben met DRM, die digitale radio waaraan Elektuur de laatste tijd nogal veel aandacht besteedt. Misschien dat ik er zelf mee aan de gang wil, als er mensen zijn die er al ervaring mee hebben, dan zouden die ervaringen mij erg interesseren.

Bij voorbaat dank voor Uw reacties!

Vriendelijke hobbygroeten, Rene

Reply to
René

Had U dit ook al niet gevraagd in alt.nl.r.z.g ?

--
73 Jim  .--. . .---- .-. . .-
PE1REA  www.backerhome.tk  Links onderin linkje naar foto's van shack

geknutseld

nogal

als er

erg

Neen

Rene

Reply to
René

"René" schreef in bericht news:406de452$0$41754$ snipped-for-privacy@dreader2.news.tiscali.nl...

mij

hoi René,

Graag had ik jou e-mail adres nog eens, per ongeluk kwijt gespeeld :-)

groeten, johan

Reply to
Johan

Zit in je brievenbus!