Grote partij onderdelen

Hallo,

ik werk bij een bedrijf dat een grote partij serviceonderdelen in voorraad heeft. Het betreft transistoren, STK's, displays, IC's, behuizingdelen, transformatoren, motoren, etc. Voor een hobbyist een paradijs om in te neuzen...

Doordat wij de service van de betreffende merken gaan afbouwen, willen we deze onderdelen eigenlijk wel kwijt. Het neemt vrij veel ruimte in beslag namelijk. Is hier interesse in?

Het is een grote partij, die zit in ladenkasten en stapelbakken. Het betreft ongeveer 40 ladenkasten, en 6 meter stapelbakken, 2 meter hoog. De bedoeling is om de hele partij liefst in een keer kwijt te raken. De onderdelen zijn in een computerbestand terug te vinden. Wie zou hier iets mee kunnen?

Hans

Reply to
plus

"plus" schreef in bericht news:41138a05$0$62357$ snipped-for-privacy@dreader2.news.tiscali.nl...

betreft

Misschien willen zij er iets mee:

Heden

zou ik eens benaderen!

Reply to
Ivo Vermeulen

Voti doet vooral controllers e.d. Misschien dat elektronica-online interesse heeft? Normaal ik ook wel, maar ik sta helemaal vol...

"Heden" schreef in bericht news:41138d8d$0$99154$ snipped-for-privacy@dreader19.news.xs4all.nl...

voorraad

we

beslag

handelen ook veel in componenten.

Jopie

Reply to
Jopie

[...]

Dit hoort hier niet, maar hoort in commerciele nieuwsgroepen. Lees svp het charter :-)

Telcofan

Het is niet gezegd dat dit commercieel is. Ik las er half-om-half een oproep in om te peilen of er onder ons knutselaars nog interesse was. In mijn geval wel, maar onder andere geen ruimte. Zodoende noemde ik al de naam van een gerennomeerde internetwinkel om eens te proberen daar de spullen aan kwijt te raken.

we

beslag

Klopt, dat was een beetje de opzet. Wij willen het kwijt, maar de hobbyist in mij is er helemaal niet blij mee! Het is echt een eldorado voor hobbyisten, maar het is wel erg veel. De onderdelen hoeven ook niet veel te kosten, de kasten waar het in zit zouden wel betaald moeten worden. ( als je het computerbestand neemt, de stuksprijzen van de onderdelen keer het aantal voorradig doet, kom je op miljoenen... ;) )

Er zijn inmiddels diverse reacties, we gaan het proberen. In ieder geval bedankt!

Reply to
Plus
[..]
[..] Sorry heren :-) het is dus toch echt iets voor de nieuwsgroepen "markt" enzovoort T
Reply to
Telcofan

Ik denk dat het je in dit geval niet staat om met het charter te gaan zwaaien, ik gaf juist een voorzetje dat het toch echt in de geest van de hobby is. Dat je dan voor (dure) kasten wel moet betalen, lijkt me bijzaak...

Da's ook weer zo.

Ik dacht misschien te veel aan het feit dat er in andere nieuwsgroepen soms trucjes worden toegepast om dingen aan de man te brengen :-) Een nieuwsgroep is snel verpest en voor deze nieuwsgroep zou ik dat erg treurig vinden. T.

Reply to
Telcofan

Zeker... Als je bijvoorbeeld in nl.auto kijkt, daar wordt terecht veel agressiever gereageerd op van alles. Zelfs in geval van gratis of hobbyspul.

schreef in bericht news: snipped-for-privacy@4ax.com...

Daar heb je wel gelijk. Zowel voor wat betreft dat snel verpest als voor het feit dat dat zeker bij deze NG treurig zou zijn, ik vind dit over het algemeen een hele leuke groep.

Groeten, Rene

Reply to
René