Tonegenerator sinus 20Hz-20Khz

Jeg leder efter en tonegenerator(sinus 20Hz-20Khz) som byggesæt, men dem jeg kan finde, er enter ikke justerbar eller firkant signal.

nogen anbefalinger til max kr. 400,- ?

Jan Rasmussen

Reply to
Jan Rasmussen

Hej Jan

Hvad med Br 401 eller Br 402 eller Br 403 fra

Hmm, hvordan tilslutter man lige BR 401 til 2 * 825V. Sjov er også deres BR 311 1224W HiFi forstærker med IC til 64 kr.

De trænger hvist lige til at gennemgå deres liste.

Reply to
Poul Erik

"Max" skrev i en meddelelse news:41678cc7$0$165$ snipped-for-privacy@dtext01.news.tele.dk...

Jeg syntes ellers jeg hade være igennem brinck's "hjemmeside"

Br 402, se interesandt ud, takker.

Jan Rasmussen

Reply to
Jan Rasmussen

news:41678cc7$0$165$ snipped-for-privacy@dtext01.news.tele.dk...

Tag BR403 hvis du skal bruge en 'firkant'... Den er desuden langt mere stabil !

Martin

Martin Axelsen