Strømforsyning (5V/5A)

Jeg har en VERO-sak, 5V-8A, hvis du har noe interessant å bytte imot. Aberet er, jeg bor i Norge :-(

Ellers, undersøk Class Ohlson.

HM

Reply to
Harald Mossige

Hejsa,

Jeg har en række trådløse Access Points, hvor jeg blot savner nogle strømforsyninger som er i stand til at levere 5V/5A. Til nød kunne man anvende gamle AT-strømforsyninger, men jeg vil helst have noget mindre og med passiv køling. Jeg leder ikke efter byggesæt/vejledninger, men derimod en "færdig" strømforsyning. Kan nogen hjælpe?

Anon

Reply to
Anon

Hmmm... jeg skal bruge 5 stykker, så jeg må nok hellere takke nej. Ellers tak.

Det vil jeg gøre. Tak for tipset.

Anon

Reply to
Anon