Telefonmelder.

Hejsa..

Min morfar er blevet lidt gammel, så han sidder med høretelefoner og ser tv..

Han er nu godt sur over han ikke kan høre telefonen, og ville gerne have koblet en eller anden form for lampe på telefonen, så han kan se når den ringer..

Mener at have set den slags som byggesæt eller noget..

Jeg har kigget hos Brinck, de har noget der hedder en ekstra klokken, men som jeg ser det, er det ikke en relæ eller spændingsudgang, men en lydudgang de har der, og derfor kan jeg jo ikke bruge den..

Mvh: Kim Monberg

Reply to
Kim Monberg

Den Fri, 8 Oct 2004 21:26:40 +0200, "Kim Monberg" skrev:

Sådan en har min mormor, den virker både på telefon og dørklokke. Hun har ikke selv lavet den, men har fået den stillet til rådighed af kommunen, eller hvem det er der har med den slags at gøre.

--
Jens   OZ2JP   callto://jensep

I always have too much month left at the end of my money.
Reply to
Jens Petersen

Kim Monberg skrev i en meddelelse:

Prøv at checke denne konstruktion:

Mvh Gert K.

Reply to
GK

Jeg mener TDC har noget i den stil, prøv at høre i en af deres butikker, hvis ikke du vil til at svinge kolben :D

--
Anders W. B.
2års Elektronik fagtekniker lærling

Prøv om hans kummunes hjælpemiddel central har en sådan. Det har de mange steder.

Reply to
Poul Erik

lydudgang

Søger efter telephone detector ringing på Google(!) giver:

Mvh Villy

Villy Jensen

lydudgang

...så prøv BR751R...

Mvh. Martin

Reply to
Martin Axelsen

Kanon, lige hvad jeg skulle bruge, damnit jeg ikke hvade set det.. sorry..

Tak for hjælpen alle :)

Mvh: Kim Monberg

Reply to
Kim Monberg