Billige PIR-sensorer?

Jeg leder efter billige lav-volts PIR-sensorer med indbygget forstærker elektronik.

Jeg har kigget lidt på nogle af de PIR-sensorer man kan få i byggemarkederne, og de er egentlig fine nok (når man hiver stærkstrømsdelen af), men jeg kan ikke finde dem til mindre end 120 kr. Er der nogen der ved om man kan få dem billigere (evt. blot lavvoltsdelen inkl. linse/forstærker)?

Med venlig hilsen Preben

Reply to
Preben Mikael Bohn

Kan du bruge den ved Harald Nyborg til 49 kr.?

Mvh Hauge

Reply to
Hauge

Jeg vil kigge på den (skal lige se hvor integreret stærkstrømsdelen er), mange tak! :) Billigere alternativer modtages gerne, men jeg tvivler nu på at det kan gøres billigere... :)

Med venlig hilsen Preben

Reply to
Preben Mikael Bohn

kik under sensorer, lige til at slutte til ex en PIC.

Med venlig hilsen Michael Sørensen

Jeg laver ikke noget i dag, for i går lavede jeg heller ikke noget, og det blev jeg ikke færdig med.

"Preben Mikael Bohn" skrev i en meddelelse news:434bd27e$0$38707$ snipped-for-privacy@dread12.news.tele.dk...

Reply to
Biker Mike