TCP/IP i det =?ISO-8859-1?Q?sm=E5_?=

Okay, det må jeg så lede efter :)

Jepper :) Der er endvidere en del gode eksempler i softwarepakken, så man nemt kommer igang med de forskellige muligheder.

Ved jeg faktisk ikke. Jeg har fået det af min vejleder (eksamensprojektrelateret på instituttet og jeg ved ikke hvor han har det fra.

Men Maxim har vel en liste over den danske distributør?

Danmarks hurtigste webserver ;-)

Kim Voss Schrader

Mener jeg har en kammerat der har en T68i'er - det var ihvertfald en ericsson og han smed selv mine java programmer på den ;-)

(eksamensprojektrelateret

Snyd.. simpelthen snyd :)

Joe.. så langt havde jeg ikke lige tænkt - giver den danske distributør et ring i morgen - kan jo være man kan spare lidt porto og hvad ved jeg :)

"Jamen Hr. Betjent, jeg skulle teste hvor meget vindkølingen betød for antal hits-pr-sekund" :-)

Men ok, den får nok ping timeouts ret hurtigt - 100m cat5 kabel er jo ikke alverden ;-)

Nej, jeg havde tænkt på om det ikke var muligt at aflæse hastighed, rpm m.m. og smide det på en lille hjelmmonteret display - ren lir :)

--
-jens
RSV1000 '99

(eksamensprojektrelateret

Tja, jeg skal jo nok aflevere skidtet tilbage igen engang :-/

Virker vist kun i Jylland ;o)

Ah, ok. Men så er en webserver vel overkill? En PIC16F84, AT90S2313 e.lign. er jo rigeligt til at drive et LCDisplay og have flere indgange frie til sensorer m.v.

Kim Voss Schrader

Man kan jo også bare bestille godterne hos maxim og få dem sendt:

Flemming Frandsen