Tegneprogram

Hejsa

Jeg har kigget lidt på Eagle, men jeg søger et lille program, hvor jeg kan tegne en lille konstruktion på et veroboard med linier. Jeg har ikke brug for komponenternes specifikke egenskaber, blot deres form og størrelse, så de kan placeres på veroboardet

Kan man få saåden et program (gartis!)

//Søren

Reply to
SB

Hej Søren

Hiv nu pungen op og køb det her

så får du noget du kan bruge og dem der har haft besværet med at lave softwaren får også lidt.

Mvh Max

Reply to
Max

Hej Søren Jeg har tegnet i Protel, i mange år og er rigtig glad for det. For år tilbage søgte jeg opdateringer til mit program og så, at deres ældste udgaver var frigivet, så prøv der.

EA

"SB" skrev i en meddelelse news:44082bbb$0$38714$ snipped-for-privacy@dread12.news.tele.dk...

Reply to
EA