UNI-TREND multimetri - molim preporuku

Pozdrav svima

Pokvario mi se Uni-trend UT-70D multimetar koji sam kupio prije nesto manje od godine dana i posto ga ne mogu popraviti zamijeniti ce mi ga sa novim uredjajem.

Sada vidim da pored tog UT70D modela koji kosta 960 kuna imaju i model UT71C koji kosta nesto manje, 935 kuna. U chipoteci su mi rekli da mogu uzeti bilo koji.

Po specifikaciji na uni-trend webu ovaj UT71C je nesto precizniji uredjaj ako dobro gledam one postotke tocnosti.

Ima li netko ovaj UT71C da mi moze reci da li je imao kakvih problema jer nisam siguran da li bi uzeo opet isti UT70D model koji mi se pokvario uz vrlo malo koristenja, prakticki je stajao u ladici najvise vremena.

Tako ako mozete preporuciti sto da uzmem samo recite.

Hvala lijepa

pino

Reply to
Pino

kakav je kvar??

Reply to
Mika

pretvorio se u granulu aktivnog ugljena :))

Reply to
Gagi

ma nisam htio trcati pred rudo :))

Reply to
Mika

sad mi je sinula slika pred oèima...zamisli da dodje¹ u chipoteku sa komadom ugljena i raèunom od Unitrenda...

i ka¾e¹; hebo vas va¹ Unitrend kad ni udar groma ne izdr¾i!

:))))))))

Reply to
Gagi

ne pljuj...:) kod mene radi vec 3 godine, a uzeo ga ( UT30A )prvenstveno radi IR-a i snimanja na komp....

nek radi jos toliko i ja zadovoljan :))

Reply to
Mika

ne pljujem..i sam sam vlasnik jednog UT601 :))

Reply to
Gagi

:-)) vidim da ste svi pomislili da sam mjerio 200-tinjak ampera s njim. E pa nisam, za to imam strujna klijesta isto od unitrenda tako da sam i s te strane zabrinut :-)

Jednostavno kada bi iz OFF polozaja preklopnik stavio na bilo koji polozaj za mjerenje, ekran bi se ukljucio na trenutak i odmah iskljucio. Znaci nicega na ekranu kao da je iskljucen.

Ako vam se da baciti pogled na ova dva instrumenta, svaki savjet koji da uzmem bi bio super

Hvala !

Reply to
Pino

Hehe, to su cesti kvarovi. Pogotovo ak ga posudis brzopletom elektricaru (to uradite jedino ak zelite novi intrument)

Reply to
Svemirko

nategnuto...

70 ima 80000count display a 71 (40000) ima data logger sa 100 memorija (nije nesto ali covjeka veseli) mjeri kapacitet posteno i frekvu takodjer... 71C je bolji big time samo da ima taj 80000count display, no svejedno bi radije na njega... Evo i Gagiju istovremeno odgovor... z
Reply to
zega

fala...imati cu to u vidu ako se ispostavi da je APPA 301 za 400kn plus postarina, koja mi dolazi danas poslije podne, zapravo sranje...neka je upola dobra i kvalitetna kao sto pise i izgleda na slici....za te novce; ja zadovoljan :))

Reply to
GAGI-9A6AAG

jucer sam bas slinio nad njim...malo sam obgledavao modele...i uistinu...70 i 71 serija je ludilo...sva sreca pa nisam imao "viska" love kod sebe :))

Reply to
GAGI-9A6AAG

Hvala ti na preporuci. Uzeti cu ovaj UT71C.

U chipoteci mi kazu da se ne dobije nova garancija kada zamijene uredjaj vec vrijedi samo ona originalna od kada sam kupio instrument, znaci imam garanciju jos kojih mjesec dana. Kada se rodjaku pokvario mobitel u t-comu su mu dali drugi model jer ovog nisu mogli popraviti i izdali su mu novu garanciju na godinu dana. Da li to ovisi o politici ducana ili postoji nekakva zakonska obaveza? Jer logicno bi mi bilo da svaki novi uredjaj ima garanciju od godinu dana, a ne da mi zamijene uredjaj a da samo ona prva garancija vrijedi.

pino

Reply to
Pino

Chipoteka...

Zakonska obaveza prodavatelja je da u sluèaju zamjene ureðaja novim jamstveni rok poèinje ponovo teæi od dana preuzimanja novog ureðaja i to u du¾ini koju je imao prvi ureðaj, ako novi nema du¾i jamstveni rok.

Dakle ako si dobio isti model koji je imao garanciju 1 g. ponovno ima¹ tu istu garanciju od 1 g. Ako dobije¹ noviji ili neki drugi model koji ima jamstvo 2 g onda ima¹ jamstvo ponovo 2 g.

To je zakonska obaveza, nedaj da te muljaju!

Kre¹o

Reply to
Kre¹o B.

Evo dok Vas tako muljaju pozovite se na:

(kupac multimetra nek èita toèku 2.)

Produljenje jamstvenog roka Èlanak 425.

(1) U sluèaju manjeg popravka jamstveni rok se produljuje onoliko koliko je kupac bio li¹en uporabe stvari.

(2) Meðutim, kad je zbog neispravnosti stvari izvr¹ena njezina zamjena ili njezin bitni popravak, jamstveni rok poèinje teæi ponovno od zamjene, odnosno od vraæanja popravljene stvari.

(3) Ako je zamijenjen ili bitno popravljen samo neki dio stvari, jamstveni rok poèinje teæi ponovno samo za taj dio.

Svoja ostala prava mo¾ete prouèiti na:

Kre¹o B.