ps2 chip

èuo sam negdje da ugradnja chipa za play station mo¾e imati za posljedicu kraæu dugovjeènost ps-a.(nije mi jasno kako i za¹to)

Zanima me da li je to toèno, i postoji li neka shema za ugradnju tog chipa?

Hvala!

Reply to
Fluke

FGI, GLOG !!! (ako su ti nepoznate ove kratice vidi

Urbana legenda s kojom se plase djeca tako da budu dobra prema roditeljima kod ih potjeraju na spavanje, a koja im zauzvrat zato sto su bili poslusni kupuju nove igrice, kako bi ih time podmitili za daljnju poslusnost. Ako su djeca zlocesta, onda im oduzmu ps2, a ako djeca traze "mod chip" e onda roditelji bulazne s ocitom namjerom da ne "odresuju kesu s novcem", jer bolje je djecu ustrasiti s ocitom gluposcu o tome kako "mod chip" skracuje radni vijek ps2 negoli djeci objasnjavati zasto im se neda tro$$$$iti daljnji novac na tu ocitu rupu bez dna koja se zove ps2.

Ugradnja chipa ne zahtjeva shemu vec jedino pritisak palca kako bi chip usao u podnozje/leziste.

Zaguglaj sa "ps2 modding" ili "ps2 mod chip".

--
       =^.^=
StoneThrower

hvala.nisam to nikad radio,vidio sam da je na ps1 stavljen neki chip koji je ¾ièicama povezan na odr.toèke na ploèi.

Reply to
Fluke

Chip se i ovdje zicama povezuje, ovisi koju verziju PS2 imas i koji chip stavljas, ima shema na netu.

Reply to
Iver

pa odi tamo na "SHEME I DL"

Reply to