Acu->USB->MOB ili nesto drugo

Buduci da cesto koristim 760ticu i izvan auta, malo mi stvara problem kratko vrijeme autonomije. Ideja je slijedeca. Uzeti neki baterijski sklop (Nc, NiMn...) u posebnoj kutiji kao dodatno napajanje i preko elektronike koja bi osigurala stabilnih 5v i USB-a ga ukopcati na mini USB port na mobu, Garminu.. Dopunjavala bi se baterija u uredjaju i produzilo vrijeme autonomije. E sad, kak to izvesti. Koliko clanaka(napon), na koje zice USB prikljucka to spojiti( +i-) a da ne sprzim uredjaj. Ima li netko kakav drugaciji prijedlog ili rjesenje. Nadam se da sam bio dovoljno jasan. Hvala unaprijed

Reply to
Tihi

kratko

USB

Reply to
Tihi

kratko

USB

ako ga sluèajno ne dopunjava¹ u autu, onda bi ga mogao dounjavati sa adapterom s kojim iz upaljaèke auto utiènice dobijes USB port sa tih 5V (npr. 50tak kn u Metrou), ako æe¹ raditi dodatnu bateriju onda æe ti biti dovoljno uzeti kuæi¹te za 4 AAA NiMH baterije, na koje spoji¹ jedan USB konektor koji æe ti slu¾iti i za punjenje i pra¾njennje (dalje sve prilagodi¹ sa potrebnim USB kabelima ili adapterima), mislim da ti stabilizacija napona gotovo sigurno ne treba, a shemu USB porta potra¾i na netu

Reply to
*

Pozdrav,

ja sam u Ukrajini kupio jedan "mikro" switcher velièine AA baterije. Unutra se ubaci AAA baterija i puni sve ¾ivo, dolazi sa konektorima za sve mobitele, PDA.... Vjerojatno bi trebalo biti i u HR.

Kre¹o

Reply to
Kre¹o B.

Unutra

Ma ta ko nesto trazim i ja, vidio nesto slicno na netu al kod nas toga ni zalijek. Di god pitao, gledaju koda sam s marsa pao. Poz

Reply to
Tihi

Onda jedino da ti jednog donesem ove godine :)?

Evo prona¹ao sam toèno sliku kao onaj koji sam kupio:

Ko¹tao je 89 gr plastièni i 119 gri aluminijski koji sam ja kupio.

Kre¹o

1 gr = 1.1 kn
Reply to
Kre¹o B.

Ponovo ja:

Utipkaj u google "aa battery mobile phone charger" i ima¹ puno duæana pa si naruèi izvana.

Kre¹o

Reply to
Kre¹o B.

si

Ma, to je otprilike nesto takvo ali malo veceg kapaciteta jer bi mi, kao sto sam napisal, prvenstveno sluzil za dodatno napajanje Garmina prek USB-a izvan auta s obzirom da dosta putujem pa mi je zgodan za snalazenje po stranim gradovima ali mu je vrijeme autonomije dosta kratko, oko 3-4 sata. poz

Reply to
Tihi

Ja sam primjerice Asus 535 napunio 6 puta jeftinom baterijom i jo¹ mi traje. Mislim da bi ti bilo dovoljno. Dobije se i USB prikljuèak

Kre¹o

Reply to
Kre¹o B.