T: izradu elektronièkog sklopa

ni¹ta komplicirano :) ... trebao bi : okidanje preko magnetnog senzora (imam ga) koji se nalazi na pneumatskom cilindru

ukratko: nakon svakih x puta okidanja senzora treba pokrenuti sa relejima pokretnu traku trofaznu na y vremena - 400W motor

nakon xyz okidanja treba upaliti nekakvu sirenu ili lampu ili nesto slièno te pokrenuti traku na neko duze vrijeme

nakon toga reset i sve ispocetka ...

uglavnom trebalo bi imati nacin podesavanja tih parametara da se to sve moze lijepo ugoditi - no ovo nije uvjet - moze se i podesiti sve , pa kada budem trebao mijenjati zovem na reprogramiranje

za detalje moze preko maila

znaci imam logiku razraðenu, imam kuciste gdje se to moze smjestiti, i senzor za okidanje - trebam ostatak, programiranje PLCa i izrade ostatka elektr. , releja

Zagreb maknut nepotrebno iz naslova maila

Reply to
Dinac

"Dinac"

treba ti brojaè i vremenska sklopka ne¹to poput:

opet brojaè, onaj tamo sa linka ima dva ulaza i dva izlaza.

Opet nadoda¹ timer koliko dugo ¾eli¹ da ti truba trubi i kada truba zavr¹i aktivira¹ reset brojaèa.

mozda ti vi¹e pa¹u neke druge komponente ali evo tu je link pa si pikaj. Treba ti jedno popodne da polovi¹ ¹to se mo¾e i ¹to se nudi

ili mozda vise voli¹ Omrona
ili nekog desetog pa googlaj malo.

Uglavnom to se moze bez PLCa.

Reply to
miha

nazalost svi ti brojaèi , timeri zaredani jedan posle drugoga, releji i sve ostale komponente ko¹taju valjda 10x vi¹e nego da se to sprogramira i bok.

uostalom postoji Siemens !LOGO koji se nabavi na Ebayu za max 500 kn , s kojim to mogu napraviti , no stvarno nemam vremena prouèavati kak se programira

tak da mi je ovo jedina opcija :)

Reply to
Dinac

Najednostavnije bi bilo da ide¹ na LOGO kad si ga veæ spomenuo...Programiranje je jednostavno..al ako ba¹ nema¹ vremena da¹ nekom da ti ga isprogramira a trajanje odreðenog djela programa i u¹timavanje mo¾e¹ na licu mjesta obavit a to je bar jednostavno... Ni¹ta jeftinije s bilo kakvim slaganjem nekih elektronika neæe¹ proæ, a da ne govorimo o tome ako veæ mora¹ ne¹to mjenjat

Reply to
lucco

"Dinac"

e, mozda i ove timere mozes nabaviti za sitnu lovu, a da budem iskren nema pojma kak se krecu cijene LOGOa pa zato nisam spomenul.

Ima jo¹ opcija obzirom da su ti zahtjevi gotovo nikakvi. Mozes sam sloziti to sa obiènim dekadskim TTL brojaèima malo priruènih bistabila, ne¹to jumpera i pokoji timer 555. Sve skupa, ako osnove elektronike nisu problem ne bi smjelo ko¹tati vi¹e od

100kn plus vrijeme da to sklepa¹, a moglo bi raditi i na ikebana sustavu :).

Jednako tako mikrokontroler bi to to odradio bez pardona, gotovo svaki pa pitaj na elektronika.mikrokontroleri. Sa njima je jedini zajeb ¹to ih mora¹ nauèiti programirati inaèe je pljuga. :o) Omanja sitnica jeltem :o)

Reply to
miha