Selenski Ispravljaè

Eeee, ovako imam trofazni greatz spoj, ali napravljen u obliku selenskog ispravljaèa, znaèi ima tri kleem za izmjenièni napon (ulaz R S T) i dvije kleme za izlaz (+ - ), samo bi ga trebalo ispitati!

Znaèi trebalo bi biti da provodi od izmjeniènih ulaza prema + klemi, i od minus izlaza prema izmjeniènim ulazima da vodi, a naravno obrnuto da ne vodi, jel? Ali ovaj vodi u oba smjera, s tim da je razlièit otpor (veæi) u smjeru koji bi trebao po meni biti zaporni, ali en ba¹ puno veæi....e sad ¹to je najèudnije...ovaj jedan znam da ne radi, ali druga dva su ispravna, a isto se p¹ona¹aju. E SAD JELI TKO KADA IMAO S OVIM ISKUSTVA?

Inaèe selenski slog je Iskra 50A!

Reply to
mtech

Zavisi kako okrenes pipalice na instrumentu mora voditi od naizmjenicnog prema plusu a prema minusu ne, kad okrenes pipalice nesmije voditi prema plusu a prema minusu mora, klasican gerec.

Reply to
sklop