Re: 12/220V - 5KW

> Btw. ne =9Eelim ni znati kakav je to inverter od 5kW koji radi na 12V =

:)))

Hi, 5000 / 12 =3D 416 A Peak je (tako pise) 10 kW, zna=E8i trenutno i preko 800 A Ma sitnica. Po=B9to je made in ROC, prikljucni kablovi su sigurno bar 4 mm2, sa = =B9tipaljkama na kraju :)))

Reply to
DZ

Ali 480$ je dosta. Pa ne vjerujem da nema ne¹to jeftinije....

Hi, 5000 / 12 = 416 A Peak je (tako pise) 10 kW, znaèi trenutno i preko 800 A Ma sitnica. Po¹to je made in ROC, prikljucni kablovi su sigurno bar 4 mm2, sa ¹tipaljkama na kraju :)))

Reply to
slavko

Dana 14.02.2011. u 20:05, DZ napisa:

?tipaljkama na kraju :)))

a zasto sam ja onda kupovao 35mm2 za traktor kad sam prepravljao iz serije

2x6 u paralelu za 2x12V baterije? Oo
--
I am Locutus of Borg,
Your life as it has been is over,

Reply to
grizli

hmm, jedno 20 komada irf1404 u paraleli i dobro je :D disipacija ce biti manja od 150W ako pretpostavimo da je paljenje i gasenje mosa trenutno...

a ako uzmemo da jedan taj mos kosta 15 kn u maloprodaji, zasto bi bilo nemoguce napraviti takav inverter, hmm

A sad kolliko je bakra utroseno na prikljucke je pak druga stvar :D

[...]

zato ¹to je i to premalo :))

btw; negdje sam èitao da kakti pretvaraèi se kategoriziraju nekak u ovakvim gabaritima;

12V do 1000W 24V od 1000-2000W 48V od 2000 - 5000W
Reply to
Gagi-9a6aag

A sto mislite o ovom drugom linku :

Onaj kineski od 8KW-a ima 15 kila dok ovaj od 5KW ima 8kg :-)

Reply to
slavko

Dana 14.02.2011. u 21:29, Gagi-9a6aag napisa:

ak primjetim da je slabo, podebljat cu, zasad je ok. inace, bila su 2x6V @160Ah, a sad su 2x12V @100Ah, a kako je traktoru dovoljno da 1 cilindar dobije kompresiju i gorivo...

i bas me zanima koji bi akumulator mogao dat onih 5 kW

--
I am Locutus of Borg,
Your life as it has been is over,
From this time forward,
You will service... US!
Reply to
Locutus of Borg

Plus/kroz korisnost sklopa? A mora raditi za napon od minimalno 10,7V.....

na kraju :)))

To su ¹tipaljke i kablovi za izlazni AC-napon!?....LOL

radi=20

To je vjerojatno ovaj:

Pi=B9e da je osigurac 30 A. Vjerojatno onaj automobilski. Ukoliko ih = nema nekoliko u paraleli, iako se radi o super tromoj karakteristici, = nije mi jasn kako taj osigurac izdr=BEi 200 A ++ trajne struje, odnosno =

400 A struje pri vrsnoj snazi? Da li si uredjaj testirao na, recimo = elektricnu grijalicu snage 2 kW?

Uostalom, i zvucnici za PC velicine dvije kutije cigareta, sa traficem 2 =

- 4 W imaju deklariranu snagu 150 - 250 pa i 400 W. A NF pojacalo je = chip u DIL8 pakovanju, naravno bez hladnjaka :)))=20

Zivjela Kina, uspjesno su zaj....i cijeli svijet!!!

Reply to
DZ

Neznam za ovaj ali slican (2kw modified square) ima DC-DC realiziran sa 2 grane od 5 transformatora 2*12/60V spojenih u seriju.Svaki transformator ima svoja vlastita 2 mosfeta, upravljanje je tl494 + pushpull. DC/AC je na posebnoj ploci i sastoji se od H mosta sa 2 mosfeta po grani a njime upravlja nepoznati uC.

12V prikljucci su izvedeni sinama (materijal izgleda kao aluminij ali se moze lemit), a kabeli su otprilike 10 kvadrata.

Nije nemoguce, (zapravo je jednostavno) problem su ogromni gubici i pad napona samog akumulatora pri tolikoj struji.

a to su feritni trafici na visim frekv DC-DV.. bar bi trebali biti?

A koja je funkcija modified sine kad svi ureðaju osim motora imaju ispravljacn a ulazu .. TV i sl..

Reply to
grizli

Nisam probao, ali pretpostavljam da bi asinkroni AC motor radio 'skokovito' s pravokutnim AC-naponom, ¹to znaèi vibracije?