Monitor grrrr!

Samsung 797DF star max 1. god. evo vec crkava.

Neke cudne crte su se pojavile pred cca pola sata i sada me totalno iritiraju. Idu od dna ekrana prema gore, dodu do vrha i onda opet odozdola i tako u krug. Ima ih sigurno 30-tak, tankih, jedva vidljivih, trepkaju i suzavaju ekran kuda prodju - sa svake strane po pola centimetra se ekran suzi kuda produ. Oko 3-4 sekunde traje ciklus i tako konstantno u krug.

E sad zanimljivost jedna.

Monitor je jos pod garancijom, ali....

Cistio sam onu crtu koja ide oko ekrana... onu "stilsku" udubinu na novijim Samsung CRT monitorima... i to sa - skalpelom... I na jednom mjestu tako meni skalpel pobjego, i napravio rez po plastici s desne strane.

I onda meni bilo dosadno, pa iso radit simetricnu crtu i s druge strane, da to lici na nesto a ne na "ogrebotinu" ;)))))

Tako da sam sad lud i cisto sumnjam da ce mi priznat garanciju, ipak su to vidljiva "ostecenja"...... jedino da osmirglam tu plastiku do dna......

Dakle, sta je moglo otic? (pretpostavljam kakav kond) i koliko bi me mogao kostati popravak?

Pozdrav

Reply to
Dakky

I jos jedna sitnica. Na 1024 x 768 @ 100 Hz te crte idu odozdo prema gore. Na istoj rezoluciji na 85Hz, slika se trese kao da je potres. Na 800 x 600 @100 Hz, crte se micu ali obrnutim redosljedom. Odozgora prema dolje. I u krug. I to puno sporije nego na visoj rezoluciji. Na istoj rezoluciji na 60 Hz slika se trese ali gotovo da se crte ne vide.

Idem spavat, ne mogu vise gledat u te crte.......

Pozdrav

: :

Reply to
Dakky

"Dakky"

Ako je tvoja rezbarija neravna ti je poravnaj sa brus papirom ili kitom za plastiku, ovisi kak je neravna. Onda naði nekakvu kvalitetnu naljepnicu i po¹teno zaljepi da se ne da skinuti. Ima¹ one fora naljepnice za aute, ali mislim da bi ti dobro do¹lo malo kakvog kvalitetnog ljepila koje ne rastapa plastiku tak da to dr¾i kak se spada.

Kad ga fino ukrasi¹, onda frk na servis.

Reply to
miha

Nosi na servis, to sto si ti malo rezbario po vanjskoj plastici nema veze. To je isto kao da malo zagrebes auto dok je pod garancijom, a oni te vrate iz servisa gdje si isao reklamirati nekakav kvar na motoru zato sto ti je auto izgreban. f

Reply to
Filip Lolic