Mjerenje kineskih kondenzatora

Podsjetimo se da je 21.03. "Active Phase Switching" na ovoj grupi napisao da
su mu doĹĄla 2 kondenzatora iz Kine kupljena preko eBayja. Radi se o ovome:
http://www.ebay.com/itm/2PCS-63V-22000UF-M-Electrolytic-Capacitor-35X51-/180456821684?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2a041093b4

U katalogu Nippon Chemi-Cona ne postoje takvi kondezatori pa smo se "Active
Phase Switching" i ja bacili na mjerenje kapaciteta tih kondenzatora. PoĹĄto
nemamo mjerni instrument koji moĹže mjeriti tako velike kapacitete, kapacitet
smo mjerili tako da smo mjerili napon na kondezatoru u RC krugu. Napon napajanja
je bio 12 V. Na sljedećim slikama se mogu vidjeti rezultati mjerenja:

http://www.deviantpics.com/images/vaRIw.png
http://www.deviantpics.com/images/hjzVW.png
http://www.deviantpics.com/images/FNTMA.png

Krivulje plave, crvene i Ĺžute boje su dobivene mjerenjem. Dakle, kapacitet ovih
kineskih kondenzatora je 17600 uF. Kondezator kapaciteta 10000 uF nam je sluĹžio
da se uvjerimo da je ova metoda mjerenja kapaciteta ispravna. Njegov kapacitet
zapravo iznosi 10500 uF.

U drugom testu smo ove kineske kondezatore spojili na napon od 55 V DC. Ostali
su čitavi. Niti su se napuhali niti su se grijali.

Kinez vjerojatno prodaje kondenzatore kapaciteta 15000 uF (+/-20%) ili
12000 uF (+50%/-20%) nekog nepoznatog proizvođača, ali je na njima Nipponova
naljepnica. Iz blizine se vidi da je naljepnica (na kondenzatoru) bila
presavinuta, kao kad se cijev (ĹĄuplji valjak) spljoĹĄti pa se vidi gdje je
presavinut. Na originalnim Nipponovim kondenzatora se ne vide takvi tragovi.

Re: Mjerenje kineskih kondenzatora
  PoĹĄto

ok, kupio sam instrument LC200-A sa :
http://www.ebay.com/itm/290599779756?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649
i TH2822A sa
http://www.ebay.com/itm/140704571135?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649
  i mogu potvrditi da LC200-A mjeri u granicam tolerancije 1.3% do 5.7%
u odnosu na TH2822A kojem je tolerancija 0.25% i 3% ili 5% u rubnim
područjima ovisno o mjernoj frekvenciji.
LC200-A je prilično jeftin, elektronika mu je odlično i uredno
napravljena a kutija je, recimo zadovoljavajuća - kineska. vrlo dobar
instrument za svakodnevni rad i ako padne sa stola- nije velika ĹĄteta.
TH2822A je pak druga priča, to je ipak profi instrument. vrlo precizan
LCR, sekundarni displej sa D,Q,Z i ESR podacima, vrlo , vrlo , sam
zadovoljan, već mi je donio "neke" novce :-)

Re: Mjerenje kineskih kondenzatora

http://www.ebay.com/itm/290599779756?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649
http://www.ebay.com/itm/140704571135?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

vidis vidis mogli bi se dogovoriti da mi sa tim svojim preciznim
instrumentom pomognes da kalibriram svojeg BK Precision 875B
od kud si?

barem da mi izmjeris najpreziznije kondove, induktivitere i otpore koji ce
mi posluziti za kalibraciju

pozdrav

Re: Mjerenje kineskih kondenzatora

M. Lošinj, ostaje jedino slati poštom ako želiš.
poz,

Re: Mjerenje kineskih kondenzatora

da, jedino tako... moram prvo potraziti calibration manual da vidim koji mi
dijelovi trebaju pa cu potraziti i vidjeti sta imam a sta trebam naruciti pa
se cujemo da ti posaljem da mi provjeris koji je najtocniji... moj
instrument ima mjerenje disipation faktora D na kondenzatorima sto mi
odlicno koristi za provjeru elektrolita umjesto esr metra vec sam se
priviknuo tak da mi esr i ne treba :-)

pozdrav

Re: Mjerenje kineskih kondenzatora

ma da, i ovaj ima Primarne Parametre: L / C / R / Z i Sekundarne
Parametre: D / Q / θ / ESR .
dobro je ĹĄto ima ispitni napon 0.6 V tako da L/C/R mjerim direktno na
ploči sa elementima bez odlemljivanja.
za kalibraciju javi se kad god ĹželiĹĄ.
Pozdrav,
sanjin