multimetar, auto vs manual range (UT60E vs UT70A)

Pozdrav. Kupujem multimetar do 500 kn i zapela su mi za oko Unitrend UT-60E i UT-70A. Da li su po vama to dobri multimetri (ako ne koji su bolji u cijenovnom rangu), te koji se od njih vise isplati?

Tu su specifikacije:

Ono sto me malo buni je sto su specifikacije slicne, a cijena identicna, no

60E ima automatski range dok 70A ima manualni.

Nikada do sada nisam imao multimetar sa auto rangeom pa me zanima da li postoji neka negativna strana istog? Recimo duze ocitavanja vrijednosti, smanjena preciznost ili nesto slicno? Ako ne kako to da je cijena ista?

Hvala unaprijed.

Reply to
krunoslav maric

Ljudi pisu po internetu da vrijede taj novac. Mene zanima UT-60E, G i UT-61-D.

60G ima veci raspon za mjerenje kapaciteta a 60E je RMS metar. Cini mi se da je serija 60 kvalitetnija od 61. Kakva je razlika izmedju RMS i obicnog multimetra?
Reply to
sstop

imam vec nekoliko godina UT-70A , vrlo brzo je na nekim podrucjima otkazao poslusnost , cesto se zablesira , i uopce mi nije pouzdan ....... jednom prilikom sam ga otvorio i stekao dojam da je skladisten u prostoru sa dosta vlage , pretpostavljam da su od tud i prioblemi s njim ... to je sve sto mogu reci ... problem , e sad jesam samo ja naletio na minu , to je drugi par postola ...

zilivss

Ako postavlja¹ ovakvo pitanje, za tebe je razlika samo u cijeni... Uzmi jeftiniji.

Reply to
Gashtapano

Svi instrumenti sa auto rangeom imaju i manualni range.

Negativno kod autorangea je to da mora¹ obraæati pa¾nju na jedinice u kojima mjeri. Vi¹e puta sam promislio kako mi divlja napon po kuæi, dok ne shvatm da uopæe nema napona na ispitnom mjestu, a prikazuju se neki milivolti :)

Pozitivno je sve drugo.

Cijena nije ista ako dobavljaè kupuje odjednom oba modela. Ako to nije sluèaj, nemoj se èuditi ako bolji model bude i jeftiniji, ¹to i nije rijetki sluèaj.

Reply to
Gashtapano

Pitanje je bilo da li uzeti RMS ili onaj s veèim rasponm mjerenja !

Reply to
sstop

Koliko vidim 70A ima mjerenje induktiviteta i kapaciteta, a 60E nema. Tako?er 70A ima dodatak za mjerenje hfe i kapaciteta koji se steka u srednje dvije bukse. Za 60E ne znam da li ima. 70A imam i prilicno je robustan sa veelikim ekranom koji se mo?e ocitati sa 10 metara :o). Auto range je ok kada nemas slobodne ruke za prebaciti podrucje, kada ne znas pribliznu vrijednost onoga ?to mjeris. Auto range na jeftinijim instrumentima zna biti frustriraju?e spor (zamisli da pritaknes pipalice i onda cekas 3-5 sekundi da se ustabili na odgovarajucem podrucju, kao npr. jeftini kineski VC99). Nemam ista iskustva kao zilivss sa svojim 70A, na srecu.

Reply to
MarioP

Kojim podrucjima ? Mozda je otisao neki od hrpe osiguraca -> npr. dosta cesto crkne onaj 0.63A pa ne radi hFE i LC.

Isto imam 70A i uopce mi se ne svidja sto podrucja osim o polozaju centralnog prekidaca ovise i onim dodatnim (npr. LC).

Ako nekom trebaju sheme:

________
Pozdrav,
Walter
Reply to
Walter Gottwein

kad se veæ diskutira o multimetrima... a i o kineskim jeftikanerima...

ima tko kakvo mi¹ljenje o ovome:

mislil sam si naruèiti VC99... ali kad sam naletel na ovo... malo sam se pokolebal... ;->>

prema komentarima:

- Definitily a genuine Fluke multimeter

- Fluke quality

Reply to
Gyz

Posjedujem oba i to nekoliko komada.

Osobno, uvijek bih radje uzeo 70A. Stvar je subjektivna, ne volim auto-range. 70A ima mjerenje induktiviteta sto je vec napisano tu na grupi, i vrlo sam zadovoljan instrumentom opcenito.

Reply to
Svemirko

Hvala na ovom. Mozda zatreba.

Reply to
MarioP

Mozes objasniti zasto ne volis auto-range? I ja imam slicnu dvojbu kao OP a auto-range jos nisam koristio.

Reply to
tomislav

A kako ih izaberes kada na nema medju-podrucja na kotacu za izabir mjerenja?

Dakle pise mA, mV itd?

Reply to
tomislav

Da li se sa mjerenjem indukcije mogu kontrolirati npr. trafo na inverteru lcd-a, ili trafo nekog prekidackog napajanja?

Reply to
sstop

Pitanje je bilo, citiram: " Kakva je razlika izmedju RMS i obicnog multimetra?" Uzmi onoga sa veæim rasponom mjerenja.

Reply to
Gashtapano

A kako ih izaberes kada na nema medju-podrucja na kotacu za izabir mjerenja?

Naravno, kako bi drugaèije znao u kojem si rangu?

Reply to
Gashtapano

:) Nije indukcija, nego induktivitet. Mo¾e se mjeriti induktivitet svake zavojnice, pitanje je samo koliko je dobiveni rezultat pouzdan i kako ga protumaèiti.

Reply to
-Rio-

niti jedan, osobno imam flukea 179, VC99 i ovaj ut s autorangeom, i tim redom ih mogu svrstati po tocnosti mjerenja brzini i pouzdanosti.......

kad sam kupio vc99 onda sam pozalio svake kune koju sam dao u chipoteci za ut multimetar, puno je sporiji, cesto se zna zblesirati, narocito ako stavis

9v akumulatorsku bateriju u njega koja ima nazivni napon 8.4 volte.......na kraju sam ga poklonio sogoru koji je autoelektricar i koji mjeri napone od 12 volti i temperaturu, a sebi sam ostavio fluke az radionu i vc99 za u kofer.....

ja osobno preferiram autorange, narocito an instr. poput fluka gdje je jako brz i precizan, naravno svaki autorange mozes koristiti i kao manual range instrument, pa tu imas duplu opciju ako te bas veseli...

--
Raven
remove NOSPAM from mail

mala digresija... ovo bih uzeo pa ako ima tko kakvo mi?ljenje rado bih poslu?ao, cijena je oko 200 usd.

Sanjin

Hvala tebi i svima ostalima na odgovoru. Ima li VC99 kupiti kod nas? I sta kazes na ovo sto je MarioP gore napisao:

"zamisli da pritaknes pipalice i onda cekas 3-5 sekundi da se ustabili na odgovarajucem podrucju, kao npr. jeftini kineski VC99"

Da li su i tvoja iskustva sa VC99 takva? Koliko trebas cekati za ocitavanje?

Reply to
krunoslav maric