tiristorsko paljenje + auto bobina II dio

Evo mene opet :-) Nabavio sam si jedan 1uF kondenzator na 400V.

Kad sam trazio na googleu pojam tiristorsko paljenje nasao sam ovu stranicu :

Izgleda da netko ima gotov sklop za to.

- Ja cu si probati sam sloziti. Ima netko shemu kako to spojiti, da nesto ne zeznem ?.

- nabavil sam si i jedan 100uF/35V kondenzator. Da probam s njim umjesto

1uF-a?
Reply to
ulyx

stranicu

ne

Citat sa navedene stranice: Nudimo velik broj elektronièkih projekata za razne korisne i zabavne ureðaje. Projekt se sastoji od elektriène i monta¾ne sheme, opisa rada te tiskane ploèice.Projekti su odabrani iz najboljih inozemnih i domaæih listova za elektroniku. Sheme su detaljne i provjerene u praktiènom radu.

Reply to
Vaso

sve je to ok, ali nigdje nema cijene. Pa si ti misli... Bez obzira na to, ¹to mislis o odabiru kondenzatora ?

nesto

Reply to
ulyx

Tamo pi¹e da cijene ¹alju na upit. ©to se tièe konda, ne znam na kojem dijelu sheme dolazi, ali pretpostavljam da nije bez veze odabran tip, kapacitet i napon od 400V. Prema tome taj tvoj elektrolit ne mo¾e tamo ni po jednom od navedenih kriterija...

umjesto

te

radu.

Reply to
Vaso
** isprazniti kondenzator kapaciteta oko 1 uF napunjen na 400~500V preko tiristora na primar bobine.** Prije nego si nabavim sklop za tiristorsko paljenje, daj mi objasni da li se ovo gore da jednostavnije napraviti ?

Kao: konza -- tiristor -- primar bubine -- visoki napon.

Pitanja:

- moze se to direkno spojiti ( kako je gore napisano ) ?

- koji tiristor je u pitanju ?

- kako mjeriti struju samog kondenzatora ?

- ako neko unaprijed zna, kolika je struja punog 450V - 20uF kondenzatora a koliko 450V - 1uF kondenzatora ?

Reply to
ulyx

U poruci:elc5l8$7ch$ snipped-for-privacy@ss408.t-com.hr, ulyx je napisao/la:

[...]

A, cemu ce ti to tocno? Znaci, koji motor je u pitanju, koja vrsta bobine (istosmjerna, izmjenicna), koja je vrsta paljenja (platinsko, ?), i, koju struju imas na raspolaganju na motoru (izmjenicnu ili istosmjernu)?

-- Tihomir Krizan

Reply to

bok Tihi ! Radi se o jednom obicnom skolskom projektu kojeg radimo u timu i ja ne mogu skuziti kako bi se to dalo napraviti (a i vrijeme mi je na kratko jer drugi tim je vec napravio svoj projekt). Ovo ti je moj mail : matakov2006AT.yahoo.com pa ako ti nije tesko, javi mi se na mail.

Hvala !

izmjenicna),

Reply to
ulyx