Maksimalna duzina hdmi kabela?

Koliko smije biti maksimalno dugacak hdmi kabel?Spoji bih si komp sa televizorom u drugoj sobi preko hdmi-a i trebalo bi mi oko 17 metara?Dali moze ici signal tako daleko? i ako moze ko da mi napravi takav kabel?

Reply to
mrljavac

Hoce. Imas gotov kabel za kupiti te duzine. Gdje, nemam pojma :)

Ja sam 15m (a bilo je i 20m) nabavljao prije par godina preko Altpro-a.

--
www.elektronka.com - uskoro i web shop
Reply to

Moze sigurno. Probaj kupit gotov. Ja mislim da je moj 10metara no bilo je i vise za kupit. (chipoteka koliko se sjecam)

Reply to
Mad I.D.

nemaju,imaju samo do 10 metara

Reply to
mrljavac

probaj u compro stilu

--
Raven
remove NOSPAM from mail

Zavidim ti na velicini stana - soba do sobe i razmak 17 m...fijuuuu, palaca :-)

Reply to
Hector

Mo¾da èoek ima situaciju ko i ja da je dnevni boravak do sobe,ali kad razvlaèi¹ kabel od kompa kroz sobu,pa hodnik,pa kroz sobu do televizora ,kod mene se nabralo i 32 metra,a stanèiæ 50 kvadrata :-))))))))))) kad se samo sjetim slaganja tog kabla (nije hdmi)

Reply to
Nobody

Pa probusite zid!!! Nije od rostfraja, u najgorem slucaju je cigla :-)))

Reply to
Hector

Eh da ali da si kod punice na stanu,a ona frèe oèima samo zato kaj si razvuko kablove, kak bi tek zgledala da sam bu¹io ???

Reply to
Nobody

Jbg, tu verziju nisam razmatrao :-)))

Reply to