AMD Procesor

Ugradio sam novi procesor na matiènu ploèu(polovni) - AMD Athlon 900MHz.. Interesira me gdje mogu naæi njegove parametr , multipler factor --moram ga upisati u BIOS?

Reply to
inz

Izracunaj.... ;-) Ako je frekva 900MHz, i sabirnica na 100MHz onda je multiplier na 9...a ak je sabirnica 133 onda je multiplier 6.766... Drugim rijecima Frekva / BUS frekva = Multiplier....isto ko i omov zakon : U / R = I :-)))

Reply to
Mystique

To ti je za dogrijavanje sobe?

©alim se, ne zaboravi staviti dobar hladnjak na njega.....
Reply to
.:KIZO:.

Dana 29.12.2007. 00:20, inz lupi chelom po tipkovnici i nastade slijedeci tekst:

to ga zelis malo kloknut ili?

--
I am Locutus of Borg,
Your life as it has been is over,

Ipak sam stavio AMD Athlon 1800 + , i sad se raèunalo pona¹a èudno.. kad na desktopu dam desni klik na jednu od ikona treba mu par sekundi da se pojavio onaj prozor(izbornik). ©ta bi to moglo biti?

Inaèe pokrenuo sam na tom raèualu Aida32 i dobijo podatke da je taj procesor AMD Athlon 1800+ (5,75 x 267) 1535 MHz !!

A u BIOS-u su mi pode¹eni ovako parametri :

CPU speed: 1800(133) CPU FSB: 133 Ratio: 11,5 (FSB:AGP:ne¹to) 4:2:1(a nudi moguænost 3:2:1)

e sad mislim da mo¾da nije sabirnica dobro pode¹ena s obzirom da je od procesora 267 MHz a namje¹teno je 133. BIOS mi nudi max. 250 , ali me je strah to dignut da ne spalim proc.

Inaæe u Aida32 pi¹e da je Osnovna frek. matiène ploèe 133MHz , a Efektivna

267Mhz , pa sad jel tu ne¹to ima veze ta frekvencija sabirnice na procesoru za onu brzinu desnog klika...

Inaæe i to sam primjetio da ako dam desni klik na desktopu "ne na ikoni" se prozor pojavi normalno , a ako dam taj desni klik na ikonu onda mu treba pun kur..

Ako sa da nekom ovo pogledat puno mu hvala

"Locutus of Borg" wrote in message news: snipped-for-privacy@40tude.net...

Reply to
inz

Windows Vista? :D

Reply to
Mario Malenica

Ne, WinXP

Reply to
inz

Pozdrav,

pogledaj na stranicama proizvodaca tocno za tvoju maticnu plocu koje procesore podrzava i jel ima kakva zkrpa

Reply to
vlado klubieko

Prouci sto znaci skracenica DDR i pogledaj dokumentaciju od procesora (ima na

i maticne ploce.

--
________
Pozdrav,

Dana 29.12.2007. 15:01, inz lupi chelom po tipkovnici i nastade slijedeci tekst:

da nemas mozda memoriju u dual channelu? jer kad su u dual-u, svaka radi na odredjenoj frekvenciji (u tvom slucaju

133), a posto rade kao, najblaze receno, pojacalo u klasi AB (malo jedna, malo druga), racuna se duplo.

btw, to ti je normalni takt procesora... mozda ti je do windowsa taj lag kad kliknes desnim...

--
I am Locutus of Borg,
Your life as it has been is over,
From this time forward,
You will service... US!
Reply to
Locutus of Borg

Dana Sat, 29 Dec 2007 16:34:33 +0100, Mario Malenica napisao je:

$On Sat, 29 Dec 2007 15:01:52 +0100, inz wrote: $ $> Ipak sam stavio AMD Athlon 1800 + , i sad se raèunalo pona¹a èudno.. kad na $> desktopu dam desni klik na jednu od ikona treba mu par sekundi da se pojavio $> onaj prozor(izbornik). ©ta bi to moglo biti? $ $Windows Vista? :D

Mislim da AID32 ne radi bas pod vistom ... uglavnom AIDA je cudna biljka a i zgodno bi bilo rinejmani brend Everest 4-5 skinut .... mislim da ti je to normalno imas neku slabiju ddr266-333 memoriju od

512mb koja radi na cl3 ako je 333 probaj spustit latencije na cl2 2-2-5-cr1, ako imas via plocu to ti nije preporucljivo. btw hr.comp.hardver i gugl
Reply to
Gee

Dana Sat, 29 Dec 2007 22:28:52 +0100, Locutus of Borg napisao je:

$Dana 29.12.2007. 15:01, inz lupi chelom po tipkovnici i nastade slijedeci $tekst: $ $> Inaæe u Aida32 pi¹e da je Osnovna frek. matiène ploèe 133MHz , a Efektivna $> 267Mhz , pa sad jel tu ne¹to ima veze ta frekvencija sabirnice na procesoru $> za onu brzinu desnog klika... $ $da nemas mozda memoriju u dual channelu? $jer kad su u dual-u, svaka radi na odredjenoj frekvenciji (u tvom slucaju $133), a posto rade kao, najblaze receno, pojacalo u klasi AB (malo jedna, $malo druga), racuna se duplo. $ $btw, to ti je normalni takt procesora... $mozda ti je do windowsa taj lag kad kliknes desnim...

generalno je do biosa/chipseta ... to je gotovo slicno s fw u przama ako ima upgrejd trpas iako nekad nis ne donosi jer im se ne da jebavat s novim memorijama, pa ak radi dobro je.

nego koliko mb ti imas?

Reply to
Gee

Osnovna frekva je bus frekva, efektivna je x2 dakle ako imas 133 x 2 = 266, to je u slucaju da imas ddr a vjerojatno imas... Jesi siguran da na procu pishe 900MHz? Pogledaj shta mu pishe na jezgri...

Evo malo infa o procu:

Mystique

E da i pomoglo bi da kazes proizvodjaca i model maticne....mozda se multiplier shtela preko jumpera ili dip-ova...

Reply to
Mystique