LED ruène svjetiljke

Ako æe¹ poslu¹ati mene mislim da se neæe¹ razoèarati ako uzme¹ ovu.

I to ba¹ ovu jer je imam i ima tri moda (jako, slabo, ¾miganje tj,. strobo) ¹to ti je sasvim dovoljno. Ona fotografija gdje se vidi kako svijetli je ona i ja nemam nikakvih zamjerki obzirom da ¹iroki snop po mraku ide dovoljno daleko, da je u zatvorenim prostorima ba¹ zbog te ¹irine i snage nenadma¹na dok, kad polako izvlaèi¹ glavu mo¾e¹ dobiti snop kakav ti odgovara za bike, a na krajnjem polo¾aju ima¹ lijepi kvadratni i veliki snop s kojim mo¾e¹ osvijetljiti i preko 100m. Vidio si je na slici gdje je manja i veæa na mojoj ruci pa mo¾e¹ vidjeti da je dovoljno mala da stane u svaki d¾ep, ima i klipsu pa se stavi u gornji d¾ep od jakne tako da je ona unutra, a klipsa s vanjske ili je jednostavno ubaci¹ u d¾ep. Ja sam je probao u stra¾njem od farmerki i nije problem sve dok ne poku¹a¹ sjesti na ne¹to tvrdo :-))

Reply to
Hombre

Ova je po specifikacijama ono sta trazim:

Jos da je crna... :-))

--
Chupo
Reply to

:-))

A ovo sta ispod u review-u nekoliko ljudi kaze da ima preslab heatsink pa da se u najjacem mode-u pregrijava toliko da im se je ostetio lem (ne znam na sta misle pod 'solder on the *star*')?

--
Chupo
Reply to

Ovih dana cu nesta narucivati s DX-a - da li bi mozda mogo preporuciti koje od njihovih 18650 baterija i neki punjac s DX-a u kojeg idu dvije, ali da se moze puniti i samo jedna?

Sta mislis o punjacima koji su deklarirani kao smart a pune sve vrste baterija (Li-ion, Ni-MH, Ni-Cd) svih voltaza (1.2, 3.6, 9 V):

?

Vec bi i Smart trebalo znaciti da imaju svu potrebnu elektroniku a, s obzirom da je ovaj jos i brz, bi morao imati mikrokontroler i svaki tip baterija puniti onako kako je za taj tip i predvidjeno.

S druge strane - punjac nema ni gumb za discharge ni nikakve indikacije stanja, a na poledjini su uz odredjene napona baterija navedene struje punjenja, pa je ovo 'Smart' najvjerojatnije samo udica za upecati naivne kupce :-/

Kako to da ova 502B ima samo jedan mode??

Chupo
Reply to
Chupo

Ovo bi se veæ moglo nazvati Fonerevka_CRO :-))

Istina da fotke nisu neka kvaliteta jer sam ja ipak single man band, mrak svud naokolo i puhao je prilièno vjetar koji je lamatao ¹irokim remenom za oko vrata ali se vidi. Istina da je to onako kako vidi foto aparat i da je ljudsko oko osjetljivije pa mark nije ovakav kao na fotografiji ali su zato i gdje se vidi osvjetljen objekt mnogo bolje vidljive vidom pa doðe otprilike na isto.

Koristio sam tri svjetiljke. Na daljini toèno 150 metara koristio sam C8 i jednu koja ima inox tijelo i usmjereniji i jaèi snop. Drugu seriju sam koristio zoom Sipik T6 koju sam ti preporuèio i to je bilo na daljini od 25 m

Za sve fotografije kori¹ten je manual mod i ekspozicija od 3,2 sec i ista blenda

Stanje na 150 m bez osvjetljenja

C8 na 150 m

Inox na 150 m

Sipik koju sam ti preporuèio na 25 m bez osvjetljenja

Ista full zoom na 25 m

Skroz ra¹iren snop na 25 m. Da sam je jo¹ podigao bio bi osvijetljen prostor ispred zgrade

Jo¹ jednom napominjem da je u stvarnosti sve jaèe osvijetljeno ali ovo govori da ono ¹to ne bi vidio nikako mo¾e¹ vidjeti dobro ako osvijetli¹ ovim lampama.

Reply to
Hombre

Nikako ne taj. To je zadnje smeæe od punjaèa!

Ni¹ta ne brini. Svi su oni smart.

Upravo tako. Lako se kvari, nema EU plug pa mora¹ stavljati dodatak, pa se to klima u utiènici. Zaobiði u ¹irokom luku.

Zavisi tko je slagao. Obièno imaju 5 ali nije nepoznato ni 1 ili 3 moda.

Reply to
Hombre

BTW Nemoj slike gledati direktno na ImageShack veæ ih snimi pa ih gledaj u vieweru jer ImageShack dodatno ubija kvalitetu kad gleda¹ direktno na njemu.

Reply to
Hombre

Ah. Da. Ima glupi sistem koji sam ja preuredio tako da sam prièvrstio ploèicu na kojoj je dioda s dva vijka M2. Istina da je nisam tjerao du¾e vrijeme i da se grije ali griju se manje ili vi¹e sve i meni se jo¹ ni¹ta nije odlemilo. Kako bi to radilo na du¾e staze nisam uopæe razmi¹ljao ali kada sam ti prvi put preporuèio C8 napisao sam da je ona favorit zbog veæe glavei da ne volim previ¹e lampe s uskom glavom ba¹ zbog toga. Velika je to disipacija pa ako je glava uska onda se sve to junaèki grije. Po kojekakvim recenzijama sam èitao da su ljudi skoro opekli ruku. Ako je lampa izlo¾ena strujanju zraka i dovoljno je hladno nije problem ali ljeti i za topla vremena mora imati dovoljno povr¹ine, a to se posti¾e veæom glavom i plus onim narebrivanjem kao kod klasiènih hladnjaka.

Reply to
Hombre

Malo sam upregao program za obradu i dobio ne¹to ¹to je pribli¾nije viðenju ljudskog oka.

Prva slika osvjetljeno samo rasvjetom i svjetlima grada. Slika je nejasna i zbog manjka svjetla bez boje

Ovo je C8 i po¹to ima ¹iri snop vidi se dobro osvijetljeno kamenje u dnu slike koje je udaljeno cca 40m

Lampa s inox tijelom. Ima u¾i snop ali je jaèa ¹to se vidi po tome da je bijela boja na vratima skurena zbog ekspozicije

Slike se najbolje gledaju da se sve snime u jedan direktorij pa je scroll jako olak¹an.

Reply to
Hombre

:-))))

Tnx! Cijeli mi je ovaj thread pod 'protected' tako da ce zastalno ostati u news reader-u pa kad me neko pita koju bi se isplatilo kupiti bateriju, samo cu mu dati da si procita :-)

--
Chupo
Reply to

Spremio sam ih. Meni je najgore kad upload-am par slika koje treba pogledati ko animaciju i napomenem da ih prvo treba skinuti pa onda pogledati u nekom viewer-u koji moze trenutno prikazati slijedecu ili prethodnu sliku, a onda mi neko kaze da je pogledao direktno s neta i da se animacija vidi :-)))) Tako da u takvim slucajevima radje slike zazipam pa ih upload-am na Sendspace i tako onog tko ce ih gledati prisilim da ih najprije skine :-) Medjutim, neko opet ne raspakira arhivu nego ih otvara jednu po jednu klikanjem unutar Winzip-a ili Winrar-a - ili koriste Windows Picture&Fax Viewer kojemu treba pola sekunde da prikaze slijedecu sliku, nema auto-fit itd..

--
Chupo
Reply to

Ima jo¹ jedan post neposredno poslije tog gdje sam poslao tri prve malo doraðene u programu za obradu i gdje se vidi stvarnije nego na tim prvim fotkama. Obzirom da nije totalni mrak objekt se obiènim okom nazire pa je tako jo¹ bolje vidljiva razlika jer se sad nazire i na fotografiji. Naravno da treba izbjegavati smeæe od picture&fax viewera i uzeti Irfana ili Fast Stone gdje mi¹em scrola¹ naprijed nazad i onda doslovno izgleda kao da je netko upalio svjetlo.

Reply to
Hombre

sve

izvor.

Za¹to je dizajn reflektora bitan kodd ledica? Vidim da T6 ima nekakav kut od cca 100°. To znaèi da u biti ne treba reflektor nego leæa. Mislio sam da je velièina glave odreðena samo hlaðenjem, a da je reflektor tu - tako - zbog estetike dok usmjeravanje radi samo leæa? Ovako na slikama izgleda da neke lampe nemaju leæu pa sad ne znam - da li ledice stvarno svijetle toliko u stranu da ih reflektor mo¾e usmjeriti?

nemaju

vidi±

ne±to

Ovo sam pretpostavljao, hvala na infu.

potreba

impresionirati

vi±e

ponovim

ludom

Ok, ne kupujem zbog impresioniranja drugih, veæ za vlastitu zabavu i potrebu. Zato æu i uzeti dvije ili tri lampe. Kad smo veæ kod toga, ona za privjesak koju si spomenuo nije ba¹ mala, a vidio sam ne¹to na AAA, ne¹to na CR123, a èak sam tra¾io i ne¹to na dugmaste baterije. Takve bi lampe i¹le sa mnom na kljuèevima, a slu¾e za pregledavanje elektro ormara i sliènih stvari na blizinu). ima¹ li mo¾da nekakvog iskustva na ovu temu?

Reply to
Gashtapano

Ja imam ovakvu Maglite:

na kljucevima od auta. Odlicna je, jedna AAA baterija mi traje po par godina, ima focus, iza opruge od baterije je rezervna zarulja, a kad do kraja odsarafis vrh, onda se moze koristiti ko svijeca - postavis ju na stol uspravno i zaruljica svijetli u svim smjerovima - bas kao svijeca.

--
Chupo
Reply to

Naravno da je reflektor bitan. Najbitniji u oblikovanju snopa. Kada odvije¹ glavu svake lampe unutra je dioda. Veæina tih dioda ima na sebi malecku leæu koja je na nju naljepljena. Reflektorom posti¾e¹ od veoma usmjerene i tanke zrake (throw) i zanemarivog slabijeg i veæeg kruga oko nje (flood) do onih koje imaju prilièno ¹irok i jak throw ali i sasvim solidan flood. Lampe koje na glai imaju leæu imaju izuzetno ¹irok i ravnomjeran flood pa su doslovno idealne za osvjetljavanje zatvorenih prostora tipa prostorija u stanovima ili gdje veæ, mraènih ulaza, haustora, postrojenja jer lampe koje imaju uzak snop onemoguæavaju da ima¹ dobro prostorno snala¾enje po¹to na maloj daljini osvjetljavaju malu povr¹inu.

Naravno da imam iskustva :-) Po¹to pi¹em na vi¹e mjesta i foruma veæ sam zaboravio kome i gdje sam ¹to napisao i gdje sam ¹to poslao ali

Za u d¾ep bez ikakvog razmi¹ljanja ide Olight i3 EOS radi na jednu AAA bateriju, ima tri moda snage, uvijek se ukljuèeje na najslabijem, autonomija na najslabijem je 20 sati i dovoljno je mala za svaki d¾ep i konstruirana je ba¹ za na kljuèeve. Ja ima praktièno istu takvu ali je porizvoðaè ITP i veæ mi je dvije godine na kljuèevima, a baterija se jo¹ nije potro¹ila. Istina da ova moja ima jo¹ slabije svjetlo pa je autonomija 52 sata ¹to i nije toliko bitno. U mraku osvijetli i do deset metara u daljinu pa ako su ormari negdje na osami èak i najslabiji mod iz blizine æe osvijetliti sve ¹to ti je potrebno bez problema. Lampe koje koriste CR123A su deblje, ali zaista deblje i ne¹to du¾e

Evo na brzinu jedna za na kljuèeve s ebay Olight, a ti pogledaj cijeli izbor prodavaèa i odluèi

Evo jedna ne ba¹ toliko mala lampa ali dovoljno mala da stane skoro cijela u ¹aku odraslog èovjeka i svaki d¾ep od vjetrove ili radnog odijela, po¹to ima klipsu zakaèi se s tim da lampa bude unutra. Ja je stalno nosim na opasaèu ali mora¹ paziti da je striktno na boku jer je prema stomaku istisne¹ dok se mrvu sagne¹ èak i na boku je nezahvalna ako nosi¹ neku torbu ili slièno. Radi na jednu punjivu bateriju 18650 i koja u sebi ima T6 diodu i zaista je carica zatvorenih prostora. Gomila svjetla koje je uz to i veoma ¹iroko i jako, a po¹to na glavi ima leæu mo¾e se suziti pa se posti¾e veæi domet. Iako ni na otvorenom nije ni¹ta lo¹ija ali za zatvorene prostorije nisam joj vidio premca ako se izuzmu modeli koji ko¹taju po 100 USD To je ova koju ja imam

S udaljenosti cca 4 metra svijetli ovako u zatvorenom prostoru s tim da snopa ima jo¹ sa strane koje objektiv nije uspio uhvatiti. S njom mirne du¹e mo¾ete vr¹iti servis elektro ormara koliko je svjetlo jako i ¹iroko.

U ovom threadu ima¹ sigurno negdje gdje sam poslao kako se pona¹a na 25 m daljine pa potra¾i.

Da vidi¹ kako postoji razlika u usmjerenosti od zavisnosti od reflektora najnovija ludost iz moje kuhinje. Animirani GIF Mo¾e¹ ih gledati i ovako na hostu ali ipak je bolje da snimi¹ ova dva GIFa ispod i pokrene¹ jednog pa poslije drugog. Prva slika je stanje bez ikakve lampe i osvjetljava samo javna rasvjete dok je druga slika osvjetljeno lampom. Svaka slika traje 3 sec da mo¾e¹ vidjeti detalje i ponavlja se dok ne izaðe¹ iz vievera ili preðe¹ na drugu sliku pa æe¹ tako vidjeti da je na ovom prvom GIFu jasno vidljivo grmlje u podno¾ju, a na drugom slabije ali se zato drveni A elektro stup koji se vidi iza objekta i koji je cca 170 m daleko vidi bolje jer je snop usmjereniji i samim time i jaèi. kad pokrene¹ GIF saèekaj tih nekoliko sekundi da sam prebaci inaèe æe¹ pomisliti da je gre¹ka :-)

Hombre

Ta Solitaire je nepovratno zastarila. U ¾ivotu sam ih se iznosao nekoliko komada po d¾epovima i s ba¹ nièim se ne mo¾e mjeriti s novim generacijama lampi koje imaju diodu. Svjetlo je slabo, a kada se ra¹iri nastaje u sredini crna ru¾na rupa kao i kod svih klasiènih Maglite baterija koje je uz to i stravièno slabo. Uz to anodizacija se brzo izli¾e dok se miksa po d¾epovima zajedno s kljuèevima. Ako uzme¹ da dioda neopisivo du¾e traje nego bilo koja ¾arulja mislim da te ne moram ni¹ta vi¹e obja¹njavati.

Evo ti link na jednog od prodavaèa, a ti po volji otiði na ebay i ukucaj Olight i3 EOS pa tra¾i koji ti bolje odgovara ako se odluèi¹

Hombre

flood

je

nije

sata

ima

ali

mrvu

na

na

premca

moµete

izaðe±

prvom

Thx, pomogao si mi (a i drugi,isto - pa hvala i njima).

Reply to
Gashtapano

Ako ne¹to treba samo pitaj. U zadnje vrijeme sam potpuno u tom filmu pa kako sam veæ dostaiskustva imao i od prije onda razaram :-)

Reply to
Hombre

Uzeo si dobru lampu. Ona ima memoriju i ako je ugasi¹ i odmah upali¹ ili nakon par sekundi znaèi da hoæe¹ promijeniti mod. Ako je ostavi¹ cca 8-10sec iskljuèenu i ponovo ukljuèi¹ ukljuèit æe se na onome na kojem je izga¹ena. Ima mali kondenzator koji se prazni u tih do 10sec i dobra je jer ne mora¹ ponovo ¹altati dok doðe¹ do moda u kojem si je iskljuèio i to imaju sve kvalitetne lampe.

Baterije uvijek doðu napunjene na 3,6V Relativno ti je nebitno koliko pra¾njenje traje u komadu jer se tako prije isprazni baterija. Kada je pali¹ i gasi¹ u meðuvremenu se stigne regenerirati. Bitno je da svijetli dovoljno dugo za tvoje potrebe.

Ta koje imaju 9 ili 14 dioda su ostatak od prije i to su zaista obiène male diode. Ovo ¹to si ti uzeo je predzadnja generacija koju je proizveo Cree mada ima i starijih tipova koje su jaèe od nje ali ona je u najmanju ruku optimalna jer daje jako mnogo svjetla uz umjerenu potro¹nju.

Sad ti preostaje kupiti jednu koja ima zum i te su dobre za prostorije i otvorene prostore gdje na malom odstojanju treba¹ kvalitetno osvijetliti veliki prostor, a u sluèaju potrebe za neèim daljim snop se suzi i baca dosta daleko. Obzirom da su osnovni modeli jeftini, a da baterije i punjaè veæ ima¹ ako se bude¹ premi¹ljao napi¹i pa æu ti predlo¾iti dva modela koja su dokazano dobra.

Reply to
Hombre

Ima mozda gdje shema - bas me zanima kako taj kondenzator uzrokuje takvo ponasanje. Pretpostavljam da je nutra mikrokontroler koji osim sta je zaduzen za PWM - kad se posvijetli u ventilator od kucista ili processora, u najslabijem mode-u se jasno vidi strobo efekt (jer je tu frekvencija zmiganja dovoljno niska da se uoci) - ocitava i klikove za promjenu mode-a.

Ako si rastavljao - da li je upravljacka elektronika u glavi ili u poklopcu za bateriju?

Ova je nakon raspakiravanja opterecena i neopterecena bila na 4.1 a nakon sta mi je, zbog spomenutog gubljenja kontakta nakon zasarafljivanja baterija prestala svijetliti, sam ju mjerio ponovo i napon je onda bio 3.9 V. Opterecenje je bio otpor od multimetra na podrucju za mjerenje napona na baterijama do 9 V - ne znam koliki je. Upravo sam zbog tog relativno brzog pada napona s 4.1 na 3.9 pomislio da baterija ipak nije bila isporucena puna pa sam ju stavio puniti, a kad se nije napunila ni nakon 2 sata, to mi se je cinilo kao potvrda pretpostavke da je stigla skoro prazna. Nakon toga me par sati nije bilo kod kuce pa ne znam koliko je trajalo to prvo punjenje, znam jedino da je trajalo manje od 6 sati.

Da, gledao sam malo ove tablice:

pa sam na eBay-u trazio 'u3 flashlight' ali ima samo par modela - svi preko $80. Ali sad sam bas probao 'u2 flashlight' i vidim Ultrafire

501B modele s U2 diodom!?

Vidim i da ju prodaje vise prodavaca pa onda valjda nije samo bezveze napisano U2? A vidim da ima i WF-502B s U2 diodom:

Uz sve te 501B i 502B modele s U2 diodom pise 1300 lm, a na ovima s T6 diodama je pisalo 1000 lm pa onda valjda i jesu drukcije. Osim toga, iako izgledaju isto, cijena im je par $ veca pa se onda valjda razlikuju jedino po diodi.

BTW, za ovu prvu pise da u strobe i SOS mode-u zmiga izmedju 1300 lm i

300 lm - da li je to tocan podatak? Jer moja se u tim mode-ovima gasi, tj. zmiga izmedju maximalnog i iskljucenog mode-a a ne izmedju maximalnog i minimalnog, kako pise za ovu bateriju :-/

Kad meni dosta veliku ulogu kod izbora igra i design - recimo jako mi smeta narancasta boja prekidaca na nekim modelima :-)) Ova koju sam kupio ima crni prekidac koji se uklapa u boju tijela i ta mi se kombinacija najvise dopada - ove sa zelenim i narancastim prekidacima mi djeluju nekako odbojno :-/ Od modela sa zoom-om su mi za sad zapele za oko ove:

Zadnje dvije su, cini se, iste. Na svim tim modelima mi 'malo' smeta boja prekidaca :-)) Sve su 1600 lm a jedna je deklarirana s 1800 ali ne vidim da bi izvedba lece bila drukcija pa je to vjerojatno krivi podatak.

Jendna od njih radi na 2x18650. Vidim i da se moze kupiti i dodatak za ovu moju pa da se ubace dve 18650. Da li onda na 7.4 V dioda vuce duplo manju struju za istu svjetlost ili je odnos drukciji? Da li se te koje rade na 2 ili 3x18650 manje griju?

Imam i 2 eBay pitanja - svaki put kad nesta upisem u search a ukljuceno je sortiranje od najmanje cijene (s postarinom) iskace pop-up prozor koji me *ponovo* trazi da potvrdim lokaciju. U answer centru je netko napisao da je to rijesio tako da je promijenio lokaciju pa ju vratio na staru, i da mu nakon toga vise ne iskace taj iritantni pop-up ali mene i dalje zeza i nikako ga ne mogu iskljuciti :-/

Druga je stvar - kod nekih artikala koje sam kupio u summary-ju pisu dvije cijene, na primjer:

Mislim da je cijena koju sam platio bila $4.8 + $0.5 za postarinu, sta znaci ovih $5.03? To se pojavljuje samo kod artikala ispred cije cijene u dollarima pise AU. U cemu je stvar?

--
Chupo
Reply to