LED rucne svjetiljke

Dakle LED rucne svjetiljke, sa 21 LEDicom, bijele boje svjetlost,

100 kuna komad,

na mail,

znam da nije bas mjesto za oglas ali mozda ce se koji elektronicar uzbuditi kada se radi o bijelim ledicama ;)

disco

ps. nazalost nemam sliku ali mozda skoro bude :)

Reply to
discover

Stigle su!

Ispravak netocnog navoda, nisu crne i plasticne, nego su plave aluminijske,

21 ledica, svjetle zakon, vodonepropusne, ¹okproof super bright white leds, prekidaè na dnu, LED lifetime: 100000 hours ide na 3xAAA baterije koje ne dolaze nazalost sa svjetiljkom

slika ce bit navecer...

100 kuniæa

samo zgb, na mail

disco

zakooooooon :)

Reply to
discover

Ajde kad stignes pukni to na binse.

Reply to
Svemirko

nemrem cekat da dodjem doma pa da poslikam :) pa evo dva linka

skoro identicna stvar samo kaj su kucista druge boje, i mrvicu drugacijih nabora :) ali stvar tak izgleda, dost je sitna :)

ludilo :)

disco

Reply to
discover

ako su ove ledice od 12.5Cd/kom pa puta 19-21 ja sam za... Z

Reply to
zega

A neznam kak da to izmjerim a na pakiranju ne pise jacina :(

rekao bi da jesu, snop je uzak i prilicno jak, ali nemogu rec 100%

moze neko to izmjerit? Svemirko? javi se :)

disco.

Reply to
discover

evo slike na :

discover

Power: 40 lumens Kolika je potro¨nja struje i koliko se grije?

Reply to
bedlam

neznam koje su ledice tocno, nisam primijetio da se griju, vuku oko 200mA

disco

Reply to
discover