Iscurile baterije u discmanu,ima li pomoci?

Nevojerojatno,ali desava se,ne meni.Naime,jednoj osobi koja mi je bliski rod su ostale baterije u discmanu koji je inace ukljucen u struju tako da su one fino iscurile i sad se discman vise nece upalit da ga j.... Ima li kakve pomoci,moze li se ista uraditi? Hvala

--
-= a r m 4 g 3 d d o n =-
"If it aint broke,OVERCLOCK IT."

Otvori ga alkohol i èetkica za zube.

I èisti :)

Reply to
Kre¹o Bukviæ

Ok,pokusat cu s tim hehe,znaci ima nade da proradi? Da se ne mucim bezveze...

--

Ima

Kre¹o

Reply to