Je li ima negdje za kupiti ovaj tranzistor i zavojnicu?

Otkazala su mi dva ova tranzistora na starom Peugeotu, a ne znam gdje bi ih mogao na=E6i, pa ako mi netko mo=BEe re=E6i gdje bi ih mogao kupiti (na internetu ili u HR)

Tranzistor: st fw 26025a1

9m622 vw 9m 542 mys

Zavojnica: a1001-c133 v23133-tyco in 0532

Reply to
bosnjak.bruno

U poruci: snipped-for-privacy@73g2000cwn.googlegroups.com, snipped-for-privacy@gmail.com je napisao/la:

: Otkazala su mi dva ova tranzistora na starom Peugeotu, a ne znam gdje : bi ih mogao naæi, pa ako mi netko mo¾e reæi gdje bi ih mogao kupiti : (na internetu ili u HR) : : Tranzistor: : st fw 26025a1 : 9m622 vw 9m 542 : mys : : Zavojnica: : a1001-c133 : v23133-tyco in 0532

To su tvornicek oznake i po njima gotovo i da nema shanse da nades. Reci, o kojem se uredaju radi. Jer, po mjestu rada se mogu staviti neki zamjenski.

Malo mi je cudno da je zavojnica otisla. Jesi siguran u to?

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

Pregorjeli su tranzistori, zavojnica je u redu.To je jel'te na plocici koja cijela u Peugeotu ko=9Ata 700 kn =9Ata ne da je previ=9Ae, nego ono. Ja sam mislio sam kupiti te tranzistore pa ih zamjeniti. A zavojnica neka bude tu ak se na=F0e.

Mjesto rada: To ti je plo=E8ica za kontroliranje rada automatske klime. Ima negdje senzor temperature koji dovodi signal na ulaz spoja, ta dva tranzistora ga poja=E8aju i taj signal =9Aiba kroz zavojnicu koja magnetski otklanja jedan tanki metalni kontakt koji pali i gasi klimu, ovisno u kojem je polo=9Eaju.

Reply to
bosnjak.bruno

U poruci: snipped-for-privacy@79g2000cws.googlegroups.com, snipped-for-privacy@gmail.com je napisao/la:

: Pregorjeli su tranzistori, zavojnica je u redu.To je jel'te na plocici : koja cijela u Peugeotu ko?ta 700 kn ?ta ne da je previ?e, nego ono. : Ja sam mislio sam kupiti te tranzistore pa ih zamjeniti. A zavojnica : neka bude tu ak se naðe. : : Mjesto rada: To ti je ploèica za kontroliranje rada automatske klime. : Ima negdje senzor temperature koji dovodi signal na ulaz spoja, ta dva : tranzistora ga pojaèaju i taj signal ?iba kroz zavojnicu koja : magnetski otklanja jedan tanki metalni kontakt koji pali i gasi klimu, : ovisno u kojem je polo?aju.

Zavojnice bi bilo malo teze nabaviti - trebalo bi razmotati stare i namotati novu.

A, jesi li potrazio na auto-otpadu? Pa, mozda bi kostalo 100-200kn.

Ako ti ne pase ni ta opcija, trebalo bi vidjeti jesu li NPN ili PNP tranzici, pa vijdeti za kolke su struje i napone otprilike, pa probati par vrsta. Ajd, ako ti se da, poslikaj plocicu, pa posalji na binse, mozda mozemo pomoci.

-- Tihomir Krizan

Reply to

namotati

A jo¹ kada bi 'skinuo' i shemu s ploèice, lak¹e bi se sku¾io tip tranzistora...

Reply to
Vaso