Grupa za elektronicare na FaceBooku

Bacite oko...ukljucite se ako zelite. Nisam bio ljubitelj FB-a, ali za ovakve stvari je komodniji i prakticniji od newsa.

Electronic Circuits and Components

Alex1963

bogami...fejs je te¹ka debilizacija, ali to ti je postalo kao izvor pitke vode usred Sahare; pij i pre¾ivi ili se dr¾i principa pa crkni...jednostavno se "mora¹" prikloniti odnosno prihvatiti trend koji ti nametne masa....a aj ti njima sad doka¾i da je fejs debilana....a kako uopæe debilu dokazati da je debil......svaki otpor je suvi¹an...

Reply to
tatin sinèiæ

[...]

"bolje krepat nego repat..."

:-)

Reply to
Dr.No

vno

.a aj

Sama reklama, ni=B9t drugo

Reply to
kristijan

Niti je komodniji, niti je praktièniji. f

Reply to
Filip Lolic

Gagi, sla¾em se da je fejs po defaultu debilan. Ali kad ga jednom podesi¹ i isfiltrira¹ ljude i sadr¾aj koji ¾eli¹ pratiti, onda uopæe ne mora biti lo¹ ;) f

Reply to
Filip Lolic

Oprosti, ali po meni je "debilizacija" tako ne¹to izjaviti. Facebook je jedna u nizu dru¹tvenih mre¾a, trenutaèno prva u tom nizu s

960 milijuna èlanova ¹irom svijeta.

Dru¹tvene mre¾e mogu se koristiti na razne naèine, od onih vrlo ozbiljnih, do onih krajnje neprimjerenih. Dakle, izjavom da je bilo koja dru¹tvena mre¾a te velièine "te¹ka debilizacija" i da ju koriste "debili" pokazuje se nivo dru¹tvene (ne)kulture i znanja, odnosno poznavanja teme koja se ocjenjuje.

Kao i u svakoj socijalnoj interakciji, tako i na dru¹tvenim mre¾ama susreæemo razlièite stavove, mi¹ljenja, izjave koji su potkrijepljeni statusima, linkovima, slikama, video isjeècima i sl. multimedijskim sadr¾ajima. Ono mogu, ali i ne moraju zadovoljiti neèija oèekivanja, zahtjeve ili potrebe.

I da, korisnik sam spomenute dru¹tvene mre¾e od druge polovice 2007. godine.

itke

dnostavno

=2E..a aj

zati da

Slazem se s tobom. Svaki otpor ili otpornik je suvisan. Pa ipak tu mnogi =

imaju dobru komunikaciju

Reply to
Alex1963

Za mnoge stvari je komdnij i prakti=E8niji. Mene su djeca nagovorila na=20 uporabu istog, otvorio profil i stalo "idle" par godina. Pa ipak, ko=20 yaebe Zukenbergera, ali ima svrhovitih nacina upotrebe, osim mainstreem=20 upotrebe, za koju drzim da je tragedija.

Reply to
Alex1963

"-Rio-" wrote

evo ne¹to copy/paste sa fejsa;

"cijeli fejs je zapravo jedna velika debilana....80% korisnika fejsa vi¹e ne zna kako ¾ivjeti bez istoga....mnogima je to kao digitalni online public diary postalo; "jutors sam se dignula sa glavoboljom, imam PMS, pojela sam jogurt, prdnula sam, do¹la sam sa posla, umorna sam, a mu¾ hoæe "voditi ljubav"....za veèeru sam pojela bananu, sada mi se podriguje, zna¹ li onaj osjeæaj kada...sva¹ta ne¹to... idem spavati..laku noæ i nastavljamo ujutro...lajknite mi status..."....a tek sa slikama koji apsurd; "slike sa roðendana neæaka od sestrinog mu¾a moje susjede"...skromna kolekcija slika sa roðiæa od svega 186 slika sa 42 kuta slikanja puhanja u tortu, to je stvarno neizostavno za pogledati!!! ...e da...i ne zaboravite lajknuti na ovaj moj komentar, ne znam kako æu pre¾ivjeti bez istog :)))))"

od tih tvojih 960 milijuna korsinika....950 milijuna je kao gore opisani...a to je dovoljno za generalizirati stvar :)

Reply to
tatin sinèiæ

Ne govorim o fejsu jer ga i sam sasvim uspje¹no koristim godinama, veæ o nekakvoj elektronièarskoj grupi na istom. Klasièan forum je puno pogodniji medij za takvo ne¹to jer je neusporedivo pregledniji. f

Reply to
Filip Lolic

=E6 o

Naravno da je pogodniji, ali vecina angazirane ekipe visi na faceu. To=20 mi je dalo razmisljat da kad uhvatim vremena pogledam FB APIje pa da=20 napravim neku integraciju ovo dvoje. I ne bi to bio protuprirodan blud,=20 ako FB licenca dozvoljava objavljivanje sadrzaja na trecem serveru...

Reply to
Alex1963

zloupotrijebiti se moze sve. nije li slicno i sa mobitelima, PC-ima, da ne nabrajam dalje? i mobiteli se mogu zloupotrijebiti ali i dobro dodu. isto je sa fejsbukom. ovisi iskljucivo o korisniku. tamo sam pokleknuo i logirao se u 2-om mjesecu ove godine i nasao velik broj prijatelja iz srednje skole s kojima se nisam cuo od tada a bome i sa rodbinom u americi i drugim zemljama. korisno i meni dovoljno. oni koji su to shvatili kao vodenje dnevnika i piskaranje imaju pravo na to ali takvi mi nisu bitni ali da ima sve ga, slazem se, ima. kako nipsase ljudi par postova gore, dobrom filtracijom se takvi mogu ignorirati

Reply to
milomoje

Po¹to smo na hr.sci.elektronika ja bih rekao da je svaki kondenzator u NF grani suvi¹an.

Reply to
briglja

imam fb account ali je logiram vrlo rijetko, tek da procitam ak mi netko poslao poruku jer stigne obavjest na mejl... svi me pitaju joj pa kaj te nema gore? a ja jednostavno nemam potrebu za njim... napravio sam si account iz ciste zafrkancije... najvise mi koristio prosle godine kad sam organizirao gopgisnjicu mature pa sam trebao stupiti u kontakt sa ljudima... tako sam ustedio nesto na telefoniranju jer je preko pola ljudi na fb... btw. ima nekoliko mojih skolskih kolega koji nemaju niti kompjuter niti mejl a isli smo u elektrotehniku... jednostavno im ne treba... meni opet neshvatljivo... tak je nekome cudno zakaj ja ne visim na fb? zanimljivo zar ne...

pozdrav

Reply to
Fastah

bas sam se nekidan pitao sta ako ugase njuzgrupe :-) postoje forumi ali su mi njuzi puno bolje legli, barem meni...

pozdrav

Reply to
Fastah

Po cemu je komodniji od newsa ???????????????????

Reply to
Boris

Jos uvijek zivimo u svijetu gdje vrijeme za nas tece linearno. Ako si 8 sati na poslu( vecina nas danas mora raditi i vise od 8 sati dnevno), recimo da spavas 7-8 sati dnevno, koliko vremena ostaje za sve ostalo u zivotu pa tako i za druzenje. Fejs nas cini komotnima za drustvenu komunikaciju, ne moramo se spremati kao kad ides nekome u posjetu komunicirat... Mozes doma u gacama, neobrijan ili kako god zelis s ljudima komunicirat, ostavljas si veliku dozu distanciranja od sugovornika, jer priroda nas je stvorila da nam noge smrde kad izujemo cipele, da nam smrdi po luku iz usta ak si jeo luk, Da se znojimo i cijeli niz znakova koje po prirodi stvari nas sugovornik vidi i osjeca kad smo s nekim uzivo. Preko fejsa nema tih problema, prezentiramo sugovorniku samo ono sto zelimo. Potpuno neprirodan nacin druzenja. Mozes imati brdo prijatelja ali ti uopce neznas kakvi su oni, Znas ih onakve kavima se zami zele prikazati ali cijelu licnost neznas. Fastah, kad si dogovarao godisnjicu mature, pola ekipe si obavijestio preko fejsa, a sad zamisli kakvo bi to bilo druzenje da si okupio ekipu nekoliko vas i da ste isli do svakog pojedinacno, naravno koliko je to moguce, koliko bi pivi popili i kakve bi sve emocije osjetili. Bila bi festa i prije same feste.

Reply to
Korisnik

..aaaaaa dobro, ispricavam se svim news ljubiteljima. Za mene je komotniji zbog image attachmenta...ali ponovo svima, moja isprika.

Usprkos svim, ovde negativnim komentarima, grupa svakodnevno raste za po

2-3 clana u prosjeku i to samo zahvaljujuci postu na newsima.

Dakle, newsima svaka cast!

Reply to
Alex1963

"Alex1963" wrote