Pomoæ! Punjaè za Gericom laptop

Dali netko zna gdje bi mogao nabaviti novi ili polovni punjaè za Gericom laptop model 2200T? Ako se nemo¾e nabaviti originalni zanima me koji bi bio najbli¾i univerzalni punjaè za specifikacije laptopa 20V, 3.25A i gdje se mo¾e kupiti?? Hvala unaprijed.

Reply to
djjoza

Sto je bilo sa starim punjacem?

Reply to
Hector

Stari punjac je crko. konektor za napajanje mu je bio nekako cudno spojen i izoliran i izgleda da je tamo u jednom trenu doslo do kratkog spoja i od onda ne daje znakove zivota. bio sam nasao original i to kod gericomovog zastupnika u rijeci koji mi je doslovce 50 metara od kuce, ali je bio 400 kn. nisam imao love, a da ironija bude veca ne samo da tog ducana vise nema tu, niti u rijeci, nego cijelo zastupnistvo u hr je nestalo :) treba mi prijedlog za neku univerzalno rjesenje. dakle jedino napon mora tocno odgovarat ako sam dobro skuzio? a struja moze biti i jaca?

Reply to
djjoza

Mozda bi se on dao popravit za manje od 400 kn?

Reply to
Hector

Raspitivao sam se nesto, ali su mi svi rekli da se to ne isplati popravljat i da su djelovi prespecifièni da bi ih se samo tako lako na¹lo, a nitko nema ni shemu. Kupio bih neki univerzalni, samo nemogu naæi niti jednog koji toèno odgovara ovim zahtjevima, pa nisam siguran ¹to bi radilo a ¹to ne. ideje??

Reply to
djjoza

Mislim da je vazan napon punjenja, a max. struja mora biti jednaka ili veca...

Reply to
Hector

Pozdrav.

Reply to
mladen.rupcicOBRISI

U poruci:f570c8$qn2$ snipped-for-privacy@ss408.t-com.hr, djjoza je napisao/la:

[...]

Ne bih se bas slozio sa tom tvrdnjom. Ima ljudi na grupi koji jako kuze pretvarace napona i njima bas i ne treba shema. ;)

-- Tihomir Krizan

Reply to

U poruci:f57odd$340$ snipped-for-privacy@ss408.t-com.hr, Hector je napisao/la:

: Mislim da je vazan napon punjenja, a max. struja mora biti jednaka ili : veca...

Da, tocno mislis.

-- Tihomir Krizan

Reply to