kondenzatori

Trebam 2.2uF 3.3uF i 10uF 250V ili veceg napona kondenzatore. Gdje najpovoljnije proci ? Hvala, pozdrav !

P.S. Trebam vise komada, pa mi je bitna cijena ...

Reply to
Sale

250 Vac ili 250 Vdc?

Za ove od 10uF je bitna i velièina?

Trebam za zvucnicke skretnice i sada si mi zadao dobro pitanje ! VAC bi bili bolji valjda ..

Reply to
Sale

samo cijena je bitna i funkcija !!!

Reply to
Sale

Pa ako ti je za zvuènièke skretnice, onda ti ne trebaju kondenzatori tako visokog radnog napona. 250 V kondenzatori su skupi i nepotrebni jer zvuènici ne rade pri tako velikim naponima. ©to æe ti ba¹ takvi kondenzatori? Dovoljno ti je uzeti 35 V ili 63 V kondenzatore (ili bipolarne elektrolitske ili folijske). U Elektrokemu u Zagrebu mo¾e¹ kupiti kondenzatore za skretnice:

Pogledaj i Dobar zvuk (isto u Zagrebu) i Intertechnik (Njemaèka, ¹alju u Hrvatsku).

Reply to
Slaven

Kod mene:

2,2uF (min 100V) 7 kom, 10 kn/kom 3,3uF ( min 63V) 3 kom, 15 kn/kom ( Nije ni pola cijene od Elmatisa) Zagreb-Jarun, na mail

Kazes da su nepotrebni i onda mi dajes link gdje su upravo 250 voltni kondici !!

Reply to
Sale