Samsung TV problem

Problem je sljedeæi: Kad upalim tv (Samsung CV28V53N , 72 cm 50Hz, star oko

5 godina) slika je normalna oko minutu, ali nakon toga se svjetliji dijelovi poèinju "preljevati" to jest dobivati sjenu crvene boje prema desno. Ako prbacim na neki drugi Picture standard (npr. "prirodno" ili "sport"...) slika se opet vrati na normalu i traje opet oko minutu i onda poèinje isti problem. Inèe elektronikom se bavim pomalo iz hobia i lemilica mi nije stran pojam, ali popravcima tv-a se nisam nikad ozbiljnije bavio. Pretpostavljam da je kvar negdje u RGB dijelu, pa ako se netko susreo sa sliènim problemom i zna u èemu bi otprilike bio problem molim za mali "hint". Unaprijed zahvaljujem na pomoæi!
Reply to
Exodus_

zdr

Ufff, znaèi ni¹ta od popravka... Kad sam veæ znati¾eljan jel mo¾e netko odgovoriti ako je veæ oti¹ao ekran kako to da kad promjenim picture standard slika opet postane normalna, ponekad i dosta du¾e od minute? Zar nebi da je ekran u pitanju slika stalno bila lo¹a èim se zagrije, bez obzira ¹to mjenjam "picture standard"? Znao se desiti i dan da malo zeza na poèetku (prvih 15-ak minuta) a nakon toga dobro radi cijeli dan. Ponekad se de¹avalo se da umjesto crvene sjene ponekad ima zelenu sjenu. Evo ako netko mo¾e zadovoljiti moju radoznalost. Zahvaljujem!

Reply to
Exodus_

Isti problem ja imam sa svojim samsungom. Bit ce da je nest standardno:) Cuo sam od lika s posla da treba onu plocicu na katodi prelotat da neghdje kontakt ne drzi dobro ali nisam to probal. Ako ti se da probaj pa mi javi pls.

Reply to
Ceki