FQP46N15 zamjena?

FQP46N15 je N-Channel MOSFET

45,6A, 150V, Rds on =0,042ohma @ Vgs=10V

Fet se nalazi u sklopu jedne auto sirene, tocnije ima ih 4 komada, dva su potpuno probila. Zanima me gdje bi mogao kupiti ovakav tip ili koju zamjenu da upotrijebim (irf..?)

Pozdrav Dario

Reply to
Dario

ajde plis neka netko pogleda u "vrt" zamjenu, prilicno mi je hitno

hvala

Reply to
Dario

Mo¾e ih biti vi¹e, nije valjda da treba biti za toliku struju/napon, evo ti link pa tra¾i:

Vaso

Hvala na linku !

Dario

Reply to
Dario

U poruci:elh273$sjv$ snipped-for-privacy@news2.carnet.hr, Dario je napisao/la:

[...]

VRT 2004 ne pronalazi taj model. Buduci da je auto-sirena, sumnjam da trebaju biti bas 150V.

Moj savjet: IRFZ44 IRF3205 Al, pazi da budu orginali - jer chipoteka/Elmatis/EC - imam losa iskustva upravo sa navedenim mosfetima.

Mozda imam par komada doma viska (orginali), trebao bih pogledati po ladicama. Ako te zanima, javi se na mail...

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

Zna¹ mo¾da gdje sve sigurno ima originala?

Damir

Reply to
Damir ©eligo

Uglavnom uvoznici velkih firma poput farnela, rs, buerklina arrow ..

Reply to
Fire

U poruci:elofec$abn$ snipped-for-privacy@ss408.t-com.hr, Damir ©eligo je napisao/la:

: Zna¹ mo¾da gdje sve sigurno ima originala?

Evo, Fire je odgovorio prije mene.

Ovi iz chipoteke itd rade, al, dok se opterete sa kojih 10-etak A, pocinju se cudno ponasati (cesto pregore).

Ako trebas par komada, imam ih ja. Orginali. Ostalo mi je od zadnje narudzbe.

-- Tihomir Krizan

Reply to