CRT monitor 19" problem s drhtanjem slike

Monitor je oznake 901D, =BEao mi ga je likvidirati jel mu je slika jako o=B9tra i sve je s njime ok, osim =B9to mu slika malo podrhtava. Slika puno ja=E8e drhti kad otvaram foldere ili ne=B9to radim, tada vi=B9e treperi, ja=E8e, a dok stoji samo upaljen u windowsima onda puno manje, jedva zamjetno i tu i tamo.

Bio bi jako zahvalan ako bi mi netko pomogao kako da rije=B9im taj problem.

Unaprijed Hvala, pozdrav

Reply to
dubravko

Prvo utvrdi jel' problem monitora ili grafièke...

Reply to
Vaso

ako je do monitora pogledaj napajanje i provjeri elektrolite.mo¾da je ba¹ do mre¾noga ali mislim da je to rjeðe. pogledaj i onaj elektrolit za grijanje on ti je oko 200 volti.ili lo¹ spoj ili dotrajali elektroliti.

Reply to
fluke