Cuvari znanstvenih dogmi

Nema te skole u kojoj nastavnici ne prepricavaju anegdotu o primitivnim Americkim domorodcima kako pametni bijeli èovijek njima trguje, dajuci grumenje zlata za obicna ogledalca.

Promatraci i slikari mjesecine; Niste li se zapitali ko su danas ti primitivni domorodci. To ste vi ! Za staklo i aluminij, iste te sastojke koji su u ogledalcu, vi sada dajete poveci grumen zlata ! I to nakon pola milenija evolucije.

I upustit cete se u tumacenje necije znanosti, sto nema veze sa vasim znanjem, i braniti necije tudje znanje, znanje onih koji su vam prodali staklo i aluminij za zlato.

A ni kur, ovaj bananu ne bi pomakli da sami ovladate znanjem, i drugim primitivcima po svijetu nesto prodate sto ste bi znanjem oblikovali. Jer vi se ne bavite jednostavnom matematikom, ona je za vas sramota, vi znate visoku matematiku.

Obrazovni sustav je nosioc takvog pogresnog stava, i precijenjen je, kao i preplacen. Vecinu matematickih i fizikalnih relacija, prepisanih od svijeta, nije rastumacio ni pojednostavnio, ucinio dostupnim svakome u svakom trenutku. Ne primjenjeno znanje ne vredi nista, i u Hrvatskoj za sada nije primjenjeno gotovo nista vise od tablice mnozenja. Cast vrlo rijetkim iznimkama.

Provozam se npr Italijom, prosecem selima, gotovo svaka kuca ima neku svoju djelatnost. Sivaju ili uzgajaju maslinu, grozdje, druga pravi disk kocnice, treca pipe i narezuje cijevi, cetvrta radi elektronicke sklopove itd. Udjem u radnju, da vidim tehnologiju, sve rade sami bez tudjeg znanja, za svaki detalj ili tablica ili kalkulator ili racunalni program. Ne treba niko znat ni tablicu mnozenja. Njihov obrazovni sustav je rijesio potrebu racunanja, i ne treba prije urezivanja navoja na cijev ispisati 3 stranice formula.

I prodaju nama sve, od krumpira, rajcice, do dijelova za aute i aute, ali oni su sirovina, mi znamo visoku matematiku. Znamo mi kur, ovaj bananu, mi ne znamo primjenit matematiku, ne znamo prepoznat u prirodi ili poslu matematicki slucaj, i sve odokativno izgleda ne rijesivo i nista ne radimo.

Ne rijesivo ostaje bez obzira imali mi 1 ili 200 visokoskolskih ustanova. Idem kritizirat granu koju znam. Elektroniku. Gotovo svi inzinjeri su danas obicni monteri strane tehnologije, ono za sto je prije bilo dosta zavrsit kurs. Drugi su sefovi, ono sto su u titovo i staljinovo doba bili komesari i nkvd-ovci. Onaj najmanji broj sto radi u razvoju, uvrstava elemente u word, excel i druge obrasce da se zadovolje zakonske forme, sto su prije radili pisari. Proracune radi skupo placeni strani softver, za ciju kupnju je netko pokupio magisterij ili doktorat informatickih znanosti. Gotovo nitko ne osmisljava novi proizvod koji se moze uvalit po svijetu, ili barem da ga ne trebamo uvozit.

U zapadnom imperijalistickom svijetu zna se red, onaj kome ne ide matematika i ucenje, taj cisti piletinu, slaze blistere gotove hrane u industriji ili bere pamuk. Mjerilo znanja je uspjesnost. Kod nas je mjerilo znanja obrana tudjeg znanja, i oni koji bi trebali cistit piletinu, vode politiku i sjede u upravama ili su ministri, ili profesori visokoskolskih ustanova. Kao i u svemu ima izuzetaka, i oni se u tu skupinu ne ubrajaju.

Obrazovni sustav kreira sve veci zaostatak za svijetom, ne moze prepoznat one koji bi trebali cistit piletinu i zaustaviti ih u daljnjem uzletu. Daje im dokument koji skriva njihovo ne znanje.

To vodi do toga, da oni koji rade, i proizvode novu vrijednost, kao npr brodogradnja, poljoprivreda, ribarstvo, drvna industrija i drugi, ti su uvijek idiot inzinjeringom gubitnici, a uspjesne su monopolisticke lopine koje ne proizvode nista.

To ce dovest do toga da u buducnosti necemo imat , ko ce nam za penzije zaradit, i vratit nam ovo sto sada ulazemo u fondove i obrazovanje. Vanjski dug nam je potvrda toga sto pisem.

Na svojim stranicama cu pokusat ublazit negativne efekte skolstva, i na jednostavan nacin i kalkulatorima opisat ono sto drugi prodaju pod obicnim smrtnicima nedostupnu znanost, da se sa par klikova misem dodje do bilo kojeg rezultata koji vam treba u poslu, radu ili cistoj kulturi. Da za rezultat ne treba preslozit 100 formula iz fizike ili elektrotehnike. Biti ce izlozene ideje, a i sami brzi izracun kreira nove ideje. Od jednostavnih ideja, ideja za rijesenje energetskih problema do militar ideja kako potopit nosac aviona bez nuklearne sile, i promjeniti kljucni element danasnjih bitaka za kolonizaciju svijeta.

Pre star sam da ideje ja primjenjujem, i necu biti u poziciji, ali netko mozda bude i ideje prosiri. Za to trebaju slobodoumni ljudi i navikli na stalne padove i ustajanja, a ne uobrazeni cuvari tudjeg znanja.

--
Budala kad ¹uti djeluje pametno.
Po starom Rimskom pravu, ¹utnja znaèi odobravanje.

(1e5*L+1e5*sqrt(L*(L+2.8*1e-5*D*N*N)))/(N*N) To jedva da je matematika ali ti neide i neide veæ se tjedan dana muèi¹ i napre¾e¹ bez rezultata. A nije da nisi probao èak ima¹ i program za to pa ipak neide. GIGO sistem ti je uzeo mjeru? LOLÈINA :))))))))))))))))))))))))))))))))

Ajde upi¹i vi¹e neku veèernju ¹kolu, da svlada¹ osnove algebre sve æe ti biti jasnije. Cijeli svijet ti je krivi ¹to ti ne¹to nezna¹ i svi se urotili nekakvom nerazumljivom vi¹om matematikom protiv tebe, ma ba¹.

Do svih rezultata iz tvojeg kalkiæa dolazi se "preslagivanjem" jedne formule i to samo pomoæu olovke i malo papira. To ¹to je tebi algebra ¹pansko selo, neznaèi da i mi ostali imamo je¾eve muke sa "preslagivanjem" formula. ROTFLMAO

Reply to
Goleo

Imati æe¹ dosta posjeta na stranici, od CIA do Al'quide!?....LOL

Zagovornici globalizacije se nadaju da malo mladih razmi¹lja kao ti.....

A ti si jedan od tih beskorisnih clanova obrazovnog sustava, i dijelio bi lekcije, a nemas pojma ni o cemu. Da ti platim jos i vecernju, ha? Evo ti figa, meni ne treba nista vise od zbrajanja i oduzimanja prstiju, a to ce me za zvaku, naucit pametna djeca iz ulice.

Interesantno kako strategija uvijek prolazi, kao i u ratu, izlozim mamac, da saznam poziciju mete.

--
Budala kad ¹uti djeluje pametno.
Po starom Rimskom pravu, ¹utnja znaèi odobravanje.
http://sotona.ath.cx
Reply to
Petar Bjelèiæ

Dobro bi ti do¹lo da zna¹ barem malo vi¹e, tek toliko da se ne blamira¹ kad veæ nemo¾e¹ dr¾ati jezik za zubima. LOL

ROTFLMAO

PS (1e5*L+1e5*sqrt(L*(L+2.8*1e-5*D*N*N)))/(N*N) OPOPOPOP Idemo na¹i!

PPS ©to æemo sa asteroidom. v=? t=? Oæe bit ne¹to?

Reply to
Goleo

Rijesio sam elegantnije i ljepse, i nacrtao.

Napisao sam ti da me sport i takmicenje uopce ne interesira, kako trcanje za loptom, tako i besmisleno preslagivanje relacija koje nicemu ne vodi. Relacije preslagujem samo iz potrebe, a ne sporta.

Kalkulator je osmisljen, rezultat imam, ispravan za razliku od tvoje bedastoce, i u skladu sa opcim zakonima mehanike. (T) sam ti dao i kao brojcano rijesenje i kao link, i sto sada blefiras? v neces dobit, to i onako nikog ne zanima osim cuvare tudje pameti i prosvijetne sljakere da se prave pametni. Ja idem razvijat ono sto ti uopce nikad neces razumit, i svest na obicno zbrajanje, da ti imas po cemu pljuvat kad vidis kod. Bilo bi me vrlo stid da dam pogresan rezultat i bahatim se njime na javnom mjestu, kao sto si ucinio ti.

--
Budala kad ¹uti djeluje pametno.
Po starom Rimskom pravu, ¹utnja znaèi odobravanje.
http://sotona.ath.cx
Reply to
Petar Bjelèiæ

Pravi¹ se pametan. Tra¾io si brzinu u toèci A i vrijeme proteklo izmedju toèke A i B. Tu nisi ponudio ba¹ ni¹ta ni brojèano ni link ni¹ta. LOL Za¹to jer nezna¹ kako to izraèunati. LOL :)))))))))))))))

Tebe je zanimalo kad si postavio zadatak. Ne¹to ti je brzo splasnuo interes. Ispalo je da nije matematika za idiote. ROTFLMAO

A zato nedaje¹ rje¹enje, jer nezna¹ koji je toèan rezultat? :))))))))))))))))))

PS (1e5*L+1e5*sqrt(L*(L+2.8*1e-5*D*N*N)))/(N*N)

Reply to
Goleo

zanimljivi ste, ....

Reply to
grizli

E, mene nemoj dovodit u vezu sa tim prosvijetnim sljakerom koji izgleda predaje astronomiju klincima. Bahatio se je visokom matkom i ponudio da ce rijesit sve sto meni pretstavlja matematicki problem, jer ja ne znam matku. Za provjeru vjerodostojnosti sam zadao jedan zadatak iz astronomije, srednje tezine i jedan jako jednostavan. Odgovorio je netocno na oba i jos se bahatio. Za jedno sam mu dao rijesenje, na sto je odgovorio hrpom smajlija i koliko mi je trebalo, uz bahacenje, a sad oce drugo rijesenje isposlovat istim provokacijama.

--
Budala kad ¹uti djeluje pametno.
Po starom Rimskom pravu, ¹utnja znaèi odobravanje.
http://sotona.ath.cx
Reply to
Petar Bjelèiæ

Potpisujem. Zalosno, ali u vecini slucajeva istinto. Btw, i sam trenutno spadam u tu grupu 'montera strane tehnologije'. U mom slucaju je to posao koji bi valjda mogao raditi i srednjoskolac, no firma zaposljava i placa iskljucivo inzenjere. Da ne govorim da se radi o tipu posla koji ustvari zaglupljuje ljude. I skrece ih sa 'pravog' puta. Na zalost, mnogi u takvim firmama na kraju potrate citav zivot, a imali su recimo potencijala ostvariti nesto/puno vise i biti zadovoljniji u poslu. Nadam se da cu u neko dogledno vrijeme napraviti korak naprijed i promijeniti firmu/pokrenuti kakav obrt i raditi nesto 'konstruktivno', ako nista drugo onda barem u fusu ;-)

Pozdrav

Reply to
Brankec

Predajem samo poreznu prijavu. Vi¹e sreæe drugi put. :))))))))))))

Visoka matematika ti je neki feti¹. Da mi je znati gdje si od mene vidio visoku matematiku. Misli¹ na ovo R=(1e5*L+1e5*sqrt(L*(L+2.8*1e-5*D*N*N)))/(N*N) Pajdca to ti prvi srednje prvo polugodi¹te, i to rje¹avaju izmeðu dva zagriza u sendviæ. Ti u èetri dana i tri poku¹aja nisi uspio prokljuviti, gdje, ¹to, za¹to i kako. :))))))))))))))))))

Da bi mogao provjeriti mora¹ znati rje¹iti. Po èemu odreðuje¹ te¾inu zadataka koje sam nisi u stanju rje¹iti? Tvoja gotova rje¹enja "srednje te¹kog" zadatka nitko nije vidio. Jesi provjerio kalkiæe sa parametrima orbite Halleyeve komete? MALO su off, a? :))))))))))))))))))

Prvi je netoèan, jer toèno rje¹enje je?

®ivot mi ovisi o brzini asteroida u toèci A i vremenu u kojem prevaljuje udaljenost od A do B. LOL
Reply to
Goleo

a stos ti ono ak mijem pitat "po zanimanju" "etf. tj ferovac" ili pmf.ovac ili pak nisi studiorao u zgb...

a kakva korist od astronomije... ?

(kad vec gore govoris o vrloskonomski uspjesnim talijanima) :D

Reply to
grizli

hehehe, Petre, obo¾avam takve struènjake....sad, iskreno, ni sam nisam neki struènjak, ali tu i tamo mi prorade "bubrezi" :))

nego, kad si spomenuo zadatak iz astronomije....evo jedan krasan primjer koji dokazuje ljudsku glupost iz brzopletosti....navodno neki profesor postavio kao blic pitanje na 1. godini i kao tko odgovori u manje od 30 sekundi ima prolaz...sad...to su ¹pekulacije, no, pitanje je glasilo; "Kada se èovjek br¾e okreæe oko Sunca, po danu ili po noæi?...i za¹to?"

iskreno se nadam da bi radioamateri trebali imati visoki postotak toènih odgovora pa se i neæu iznenaditi toènom odgovoru onako ko iz topa...ali poku¹ajte to isto pitanje postaviti ljudima kojima ste svakodnevno okru¾eni....garantiram vam da ih 90% neæe imati pojma, a neki æe vas èak i dobrano nasmijati svojim odgovorima tj obrazlo¾enjima :)

73 de 9a6aag :)
Reply to
Gagi-9a

Diplomirao sam na Vinskoj pajdasiji, diploma je ljepsa od one sa Sorbone i MIT-a, potpisao ju majstor Jura, i ta diploma u pajdaskoj zajednici vredi vise od fer-ove i pmf-ove zajedno.

Vecini nikakva, meni samo tolika da njome provjeravam vjerodostojnost kojekakvih postavki i koliko je sve zajedno u skladu jedno sa drugim.

U trzisnom svijetu bit cemo prisiljeni priznavat vrijednosti koje donose novac, a ne one koje trose novac. Ni meni se digici ne dopadaju, ulickane su lopine, filistri za uvalit i prevarit, ja bi ih sve pobaco u more, ali po pojedinacnom i ukupnom mjerilu uspjesnosti, bolji su od nas, i tek kada to prihvatimo, imamo sanse to promjenit.

--
Budala kad ¹uti djeluje pametno.
Po starom Rimskom pravu, ¹utnja znaèi odobravanje.
http://sotona.ath.cx
Reply to
Petar Bjelèiæ

po noci spava i "hebe" mu se za gupa pitanja iz astronomije :D

i kako bi to odgovorio na to pitanje tom profesoru ?

Reply to
grizli

eto koja bi bila tvoja poslovna ideja za neki novi produk u "consumer" elektronici, kad to drziste drzi daleki istok ... sve sto mozemo je otvarate servisne radione ..

Reply to
grizli

"Petar Bjel=E8i=E6" je napisao u poruci = interesnoj grupi:hq4vgj$jdp$ snipped-for-privacy@ss408.t-com.hr...

primitivnim=20

obicna=20

ogledalcu, vi=20

vi=20

kao i=20

primjenjeno=20

svoju=20

pipe i=20

za=20

formula.

ali=20

primjenit=20

nista=20

ustanova.

danas=20

staljinovo=20

i=20

se=20

matematika=20

cistit=20

prepoznat=20

njihovo ne=20

npr=20

a=20

penzije=20

nam=20

na=20

znanost, da=20

100=20

militar=20

bitaka za=20

netko=20

ustajanja, a ne=20

Ovo je genijalno :-)

Reply to
Zli_Zec

je bi ga, nije fora da odgovaram kad je valjda oèito da ja znam odgovor....i da budem iskren, ja nisam uspio odgovoriti u tih "30 sekundi", veæ sam nakon par minuta zatiltao....te uzeo papir i olovku, nacrtao sam si i odmah dao odgovor, te i objasnio za¹to....i lupio se po èelu i nasmijao kako bih prikrio sram ¹to nisam ko iz topa ispalio odgovor koji je i vi¹e no jednostavan :))

Reply to
Gagi-9a

Onak', geek-to-geek spika, WolframAlpha mi je izbacio kobasice od limesa i integrala a nek' mi netko, molim lijepo, ubjasni u sto gledam i cemu to sluzi, ili jos bolje, kak' da to pretvorim u dolare ili ojre (daklem, poanta nije u sposobnosti i znanju izvodjenja dugackih formula jer za to danas imamo software, i to jos free, vec me interesira za-sto, iliti cemu, ovakvu kobasicu mogu upotrijebiti )

Ako nis' drugo, onda RSVP neka mi netko objasni cemu/komu ovakve spike sluze na news-ima .

--
StoneThrower
www.dgmicrosys.com

Zamisli zemlju kako se kotrlja oko sunca, polovica okrenuta suncu je dan i ide suprotno od smjera zemlje oko sunca, dakle sporije.

Reply to
Nick