Cuvari znanstvenih dogmi

Zemlja se oko svoje osi kotrlja po osi oko sunca, i time je brzina oko sunca manja sa tocke koja gleda prema suncu, od one koja gleda na suprotnu stranu. Znaci po danu je manja brzina kojom se vrtimo oko sunca.

Pitat cemo kalkulator koliko, ili 40 000km podjelit sa 24. Kalkulator centrifuge zna koja je brzina nas na Zemlji uslijed rotacije oko svoje osi, iz radiusa i broja okretaja na dan.

po defaultu vec ima potavljen radius Zemlje i 1 okretaj na dan brzina na ekvatoru je 1667.9 km/h. Vidis zasto su crnci laksi od nas. Kalkic orbite sunca
zna izracunat brzinu Zemlje u osi oko sunca ako mu pod udaljenost stavimo udaljenost Zemlje ili 1 au i iznosi 107229.7 km/h. Time je brzina ophoda oko Sunca

105 561,km/h u astronomsko pondne prvi dan proljeca i prvi dan jeseni na ekvatoru 108 897,6 km/h astronomsku ponoæ prve noci proljeca i prve noci jeseni na ekvatoru.

Jebi ga, druge dane u godini, druge paralele i druge sate, treba posebno racunat, sve nekud bjezi ovisno o poziciji.

Reply to
Petar Bjelèiæ

Nije da te 'ubijam u pojam' ali: Za¹to misli¹ da æe¹ u fu¹u moæi raditi ne¹to konstruktivnije, kada se u to ne upu¹taju ni mnogo bogatije firme?

Ipak smo mnogima u svijetu dra¾i ako samo TRO©IMO novac!...lol A posebna prièa je kako dostiæi nivo zaraðivanja novaca, osim rasprodajom zateèenoga i naknadno progla¹enog skupim.....

-- Budala kad ¹uti djeluje pametno. Po starom Rimskom pravu, ¹utnja znaèi odobravanje.

"grizli" wrote in message news:hq5ee5$v3m$ snipped-for-privacy@gregory.bnet.hr...

Daleki istok je samo izvrsioc, pamet je americka, japanska i zapadnoeuropska. Jeftini su samo zato jer su kod njih drugaciji trzisni odnosi, koji ce se za

10 godina promjenit. Postat ce skuplji, jer novac dize cijenu svemu, i to ce po nas biti jos gore, sve cemo vise placat, osim ako se sami ne osposobimo i sami proizvedemo djindje.

Od servisnih radiona malo kruha, danasnja elektronika nije servisabilna na nivou komponente kao nekad.

A sto radit, to ovisi o ideji, moras prvo znati svasta da iz toga poteknu ideje.

Uzmimo za primjer svapsku firmicu koja je zapocela u garazi jednim hakerom, koju pratim 10 godina, Dream Multimedia. Danas su planetarno poznati po Dreamboxu. Poceli su piratiziranjem sat programa, i ja sam kupio njihov modul prije 10-ak godina, Magic CAM za tadasnjih 300DM. Danas implementiraju tudje rf module u pc arhitekturu, implementirali u biti prijemnik, racunalo sa mrezom, hard diskom i prodaju prijemnike za 20 puta vecu cijenu od kineskih, a njihove module rade kinezi. Imaju trziste uvijek gladno i koje je to spremno platit.

Mi ne mozemo na trzistu uspjet kao pojedinci sa recimo proizvodnjom grafickih kartica jer nemamo nvidiu, a oni ubiru vrhnje, cak ni mreznom karticom, ali znam par stvari kojih je nase trziste gladno, i da se jako dobro prodat po europi i kod nas , ne zahtjeva neki kapital: Sklop koji bi radio na mreznom okruzenju, lokalno ili internet, omogucio web upravljanje i web nadzor, ono recimo sto ima u svakom routeru, ali prilagodjeno drugim potrebama. Za cijenu se tada ne pita, ona je par tisuca kuna po komadu. Web je relativno novi medij, i tu se jos mnogi nisu snasli, a sucelja radjena za serijski i rs232 port propadaju jer ih vise ni na racunalima nema. To je samo jedna ideja, ali posto ne trazi neki ulog, da i ne uspije na trzistu u ocekivanom obimu, znanje ostaje za nove ideje. Treba sto vise ovladati sofisticiranom tehnologijom, ispravljace i pojacala zna svatko. Pogledaj malo osciloskope, bolometre, network analizatore. Detektor ko detektor, ekran ko ekran, ali ameri im dali dusu, softver, sada vise ne vrtis dugmad nego stisces tipkice, ne citas sa kazaljki i displeja, kalkic cija se matka nicim ne razlikuje od web kalkica prikazuje mjerene velicine u raznim opcijama. Oces volte, decibele, dbm, devijacije, nisu ko nasi cuvari znanja zakljucili, kakvo pretvaranje, ko hoce mjerit devijaciju, nek nauci Besselove funkcije i racuna je iz Besselove nule i indexa modulacije. Oni devijaciju prikazuju brojcano, u skali, oces vrsnu, srednju, sa ovom ili onom aproksimacijom kroz filter. I cijena je naravno 20-50k $.

Reply to
Petar Bjelèiæ

Naravno! Kada istisnu i uni¹te domaæu proizvodnju u mnogim zemljama, imati æe neku vrstu monopola i mogu poèeti derati s cijenama!...lol

Moglo bi se to svijetu obit o glavu, mi smo narod sklon revoluciji. Oni racunaju da ce nam uzet zemlju, more i vodu ako ne budemo mogli vracat kredite i kamate, a nas stjerat u kamenjar. To su mogli u Africi, Indiji, Juznoj Americi, ali ne kod nas.

Reply to
Petar Bjelèiæ

Ali o tome razmi¹lja danju, dok je budan?...lol

Of kors, neki vidovnjaci i tako najavljuju WW3.....

Evo jo¹ jedan ¹ok za tvoje kalkiæe: Za uvod: Stoji¹ na Zemlji, Suncu treba pribli¾no 24 sata da se ponovo pojavi na istom mjestu na nebu. Pitanje: Koliko vremena treba Zemlji da se ponovo pojavi na istom mjestu na mjeseèevom ' nebu' ako stoji¹ na Mjesecu?

Ono sto znam odma, to je nikad. Mi vidimo uvijek istu stranu mjeseca, sto znaci da i ona uvijek vidi nas. To uvijek ne mora znacit uvijek ako gledamo duzi vremenski period, malo je vjerojatno da se u beskonacnost proteze sinhrona rotacija oko osi sa rotacijom oko zemmlje, a sad da li je to 100, 1000 ili milion godina, probat cu izracunat ako su podaci na wikiju tocni.

Reply to
Petar Bjelèiæ

Ne mozes ti sam protiv inercije koju ima sustav, ali shvacas svoju poziciju i to je vec dobar put. Sustav ce se urusit sam u sebe, urusavanje je pocelo jos negdje 1984-te, doveo se do eksplozije u obliku rata, te se jos vise prosirio, a sada se urusava, i mislim da ce se urusit u sebe ali tek za 20 -ak godina. Politicari shvacaju da sustav koji su uspostavili je trul, i upravo ga krpaju, da je sve izjela korupcija i nestrucna politika koja ne omogucuje razvoj proizvodnih snaga i proizvodnih odnosa. Prvo ce sprijecit urusavanje sebe samih, a o ekonomiji oni nista ne znaju, niti se ljudi koji nesto znaju zele bavit politikom, oni zive u svojoj struci i svojem filmu, i nista im ne znaci vlast i titule ministra, predsjenika ni premiera, ni ambasadora. Te funkcije su dozivotne za one koji nemaju svoj film i cije je zanimanje obmanjivanje naroda.

Da sam ja mlad isto bi montirao tudje ormare i kablove, a doma se bavio tehnikom koju volim, da ne zakrzljam i da me vrijeme ne pogazi. Danas se za sitne novce moze lijepo bavit elektronikom, prije nije bilo nicega za kupit, obicni tranzistor je bio skup, isli smo u trst po par komada 2n3055 ili ad161.

Reply to
Petar Bjelèiæ

"vaso" je napisao u poruci interesnoj = grupi:hq5lgq$ddb$ snipped-for-privacy@sunce.iskon.hr...

donose

Evo, ja novac zara=F0ujem i to bez rada (!), a ne tro=B9im ba=B9 ni=B9ta.

Heheheeheheheheh

Reply to
Zli_Zec

Za¹to upotno, zamorno i nezanimljivo LOLaæe¹, ROTFLMAOæe¹ i PSira¹? Agresivno si dosadan. Dosadno si agresivan.

Reply to
Sin&sha

Genijalno. Spaliti knjige.

Reply to
Sin&sha

O kojim ti to sad imperijalistièko kolinijalistièkim zavjerama lupa¹?

Reply to
Sin&sha

Slu¾e kurèenju. Besposleni paraziti razmi¹ljaju kako ne raditi ni¹ta, pljuju neèiji trud ulo¾en za dobiti diplomu i ma¹taju o tome ¹to rade ti koji imaju diplomu a usput im ¾ele i krojiti ¹to bi trebali raditi. Sve u svemu mlaæenje prazne slame. Èisto kurèenje.

Reply to
coin

E vidi¹, ovakav post ne slu¾i parazitarenju, mlaæenju i kurèenju.

Reply to
Sin&sha

Naravno, trudio sam se. Drago mi je ¹to imam istomi¹ljenika ovdje.

Reply to
coin

hmm, Zemlja dr¾i Mjesec relativno ukoèenim, ima to neki naziv, synchronizirna rotacija ili tak nekak...uglavnom; pribli¾no 24 sata, kljuèna rijeæ je "pribli¾no" ako sa iste toèke gledamo Zemlju tj Zemljinu istu toèku...neovisno od na¹e Mjeseèeve toèke

inaæe, odgovor je jednostavan; pribli¾no1 mjesec oliti 27,3 dana za okomito spajanje 2 iste toèke izmedju Mjeseca i Zemlje

ali, postoji mali trik u ovom pitanju....Zemlja je vidljiva sa Mjeseèevog Istoènog i Zapadnog horizonta...dakle, potrebno je samo pola mjeseca za prelazak te toèke tamnom stranom....dakle...ako nije bitno da se toèke koordinatno poklapaju veæ da je rijeæ samo o "vidim, ne vidim"...onda bi odgovor bio; 13 dana i 16 sati i ne¹to minuta :))

Reply to
Gagi-9a

Stuze tomu da sakriju cinjenicu pojma tipa 1 EUR=7,3 kn, u recimo ovakav pocetni niz

1 Eur= 7 + 0,3 (kn) 1 Eur= sqrt (7*7) + sqrt (0.3*0.3) 1Eur - sqrt (7*7) + sqrt (0.3*0.3) =0 1Eur - sqrt (7*7) + sqrt (0.3*0.3) / 1Eur - sqrt (7*7) + sqrt (0.3*0.3) =1 1Eur - sqrt (a*a) + sqrt (b*b) / 1Eur - sqrt (a*a) + sqrt (b*b) =1 a=? b=? eur=? sqrt(sqrt(sqrt(a))) = sqrt(-1+sqrt(sqrt(a))) sum_(k=0)^infinity((-1)^k (-1/2)_k)/(k! (-1+sqrt(sqrt(a)))^k) for |-1+sqrt(sqrt(a))|>1

i to vidimo kao racune, koje smo juce dobili za komunalnu naknadu, faktor k svake godine tezi prema infinity, i nema vise veze sa 1 Eur, stvar prelazi u domenu visoke matematike koju ti i ja, misle ne razumijemo. Ako ipak dodjemo do pocetne jednakosti, onda treba primjeniti dodatna prosirenja na integral.

--
Budala kad ¹uti djeluje pametno.
Po starom Rimskom pravu, ¹utnja znaèi odobravanje.
http://sotona.ath.cx
Reply to
Petar Bjelèiæ