Sony Trinitron - pomoæ

Molim stru=E8ne =E8lanove da mi pomognu oko 29 in=E8nog Sony trinitrona. = Treba=20 mu puno da se zagrije i slika se gasi u intervalima dok se ne zagrije=20 ure=F0aj. Nakon toga je kontrast sve gori i gori. Ako je cijev riknula postoje li koja privremena rje=B9enja da ga=20 exploatiram dok ima =BEivota u njemu ?

Hvala

Reply to
Alexius Ataradus

koji model Sonya ,dali kontrolna ledica svijetli stalno ili blinka ako blinka 5 puta - katodna cijev ,tu nema se ¹ta raditi ,mo¾e¹ dodati tj pojaèati grijanje.Jo¹ mo¾e¹ oèistiti katode ali to je rizik mo¾e otiæi do kraja.

Hvala

Reply to
josip

daj reci ko normalan èovjek; "da ga uvalim nekome dok jo¹ koliko toliko daje sliku pa nek se netko drugi jebe s njim kak zna i umije" :)))

Reply to
Gagi-9a

ta u=20

liko daje=20

Reply to
Alexius Ataradus

Hvala na pitanju, model je KV-29C1D i ne pali se 5 puta. Sve u svemu mogu jo=B9 poku=B9ati poja=E8ati =BEarenje katode...

Hvala jo=B9 jednom

josip wrote:

ti tj=20

o=BEe oti=E6i=20

=2E Treba

Reply to
Alexius Ataradus

iznenadio bi se, u tvom susjedstvu :P

:))

Reply to
Gagi-9a

Hvala Bogu, uspio sam... doveo sam na =BEarenje katode 9V 0,6A i radi=20 super. Dokle?....dokle god.

Reply to
Alexius Ataradus