punjiva èetkica za zube

Imam 2 kom punjivih èetkica za zube, neke jeftinije iz DM-a. Nutra je jedna NiMH baterija 1000mAh i po¹to nisu vi¹e u najboljim godinama odluèio ja njih zamijeniti. Kupio 1100mAh i zamijenio ih u obje èetkice, ali baterije se ne pune. Princip je be¾iènog punjenja indukcijom. Ima jedna zavojnica u punjaèu i jedna u èetkici. U èetkici je zatim jedna dioda koja ispravlja napon u istosmjerni. Mjerim ja napone, na izlazu iz zavojnice (na èetkici) 1.5 V izmjenièno (znaèi punjaè je ispravan), a na bateriji napon isti kao kad se ne puni, tj ne poraste napon dok je stavim unutar zavojnice punjaèa (cca 1.1V, batrerija nije jo¹ bila punjena) mjerim diodu, ona ispravna. Èetkica radi cca 15s i ugasi se, naravno kad baterija nije napunjena... Isti sluèaj je na obje èetkice...

evo slika:

®ica od zavojnice je otpojena jer sam mjerio diodu...

Reply to
duncan

probaj prvo napuniti bateriju izvan èetkice mo¾da ispra¾njena baterija za taj punjaè predstavlja neki kratki spoj

[...]

Marijan

jel èetkica upaljena dok je puni¹? ugasi prekidaè!

[...]

eto, probao s punjaèem od druge èetkice i ovaj puni... a za¹to, pojma nemam :) Inaèe punio sam s uga¹enom èetkicom... Mo¾da su batt bile previ¹e prazne, a prvi punjaè preslab. Mada su oba punjaèa identièna (isti model, samo par godina razlike) pojma nemam...

Reply to
duncan

Vidio sam jednom taj kvar. Malo puni, malo ne. Ne znam u cemu je problem, nisam dalje istrazivao...

Reply to
Still Dreaming