P(cross): LowESR kondenzatori

Al ga dere¹ care... znaèi kondiæi cimnuti s neke crknute ploèe/napajanja/kajtigajaznam, upitne kakvoæe... a za manju cijenu kupi¹ kondiæe nove u chipoteci ili ad electronicu... Koliko onda meni potencijalne love stoji u ladicama... Al glavno da se prodaje... puno sreæe...

Krvavy

Chipoteka ne daje Popust na kolièinu ( navedene cijene su orijentacione!) Btw: Na¹ao si neki primjerak sliène cijene, a ja sam na¹ao neke kojih uopæe nema u Chipoteci...

Vaso bokte je'a, dobri smo si, ali fakat si ga preæera sada...1000uF/16V u Tratinskoj 3 i po kune...a ti ga guli¹ za rabljeni 7....nemoj tako brate mili, jebo ti popust na kolièinu...daj ti komadno budi barem ko novi u duæanu :))

Reply to
Gagi-9a6aag

Pozdrav,
Walter
Reply to
Walter Gottwein

"Walter Gottwein" wrote

opa, èak sam i previ¹e reko, 3 i po je 25 Volti....mislim da se Vaso malo zanio...ili nije apdejto cjenik od 1997. godine :))

Vaso, boga ti, "skoncentri¹i" se malo :P

Reply to
Gagi-9a6aag

o malo

ziher su mu to LIPE a ne kune.... :-)

--=20 Jedan trenutak sre=E6e vrijedi tisu=E6u godina slave

Reply to
Active Phase Switching

"Active Phase Switching" wrote

hahahaa...sad sam prasnul u smijeh...zamisli Vasu; "prodajem i popravljam napuhane elektrolite!!" jo¹ da ih preprodaje¹ OK, ali kako ih popravlja¹ pobogu?!?!?!?! noktom stisnem kalotu i ko novi su :)))))))))

Reply to
Gagi-9a6aag

To se zove timski rad! Hvala ¹to ste na¹li mjesto za najjeftinije komponente, kao i meni okvir za korekciju cijena...

"vaso" wrote

Vaso, elmatis ba¹ i nije najjeftiniji, ali da daje okvirne cijene, daje...no, za¹to ja sumnjam u to da ti to nisi znao?...mislim, za Elmatis...

Reply to
Gagi-9a6aag

Znam za Elmatis, imam linkove za 10-ak trgovina, ali sam u pred-blagdanskoj gu¾vi te sam ¾urio nabaciti oglas, poslije se lako dogovorim s kupcima. Pozdrav

Malo filozofije: Upitne kakvoæe su i novi? Naime, na ploèe i u napajanja se ugraðuju NOVI, pa se napu¹u!...LOL Rabljeni su bili neko vrijeme u realnim radnim uvjetima, ako su se 'mislili' napuhati, veæ bi to uèinili..

napuhati, veæ bi to uèinili..

pa napusu se s vremenom ili si ti videl i kod novih ploca da su se napuhale u roku par tjednov? ja nisam jos :)

Reply to
John Smithsonian

napuhati, veæ bi to uèinili..

Ali sam vidio na ISTOJ ploèi: Neki se napu¹u, a neki NE ( uz isti vremenski faktor!)