Best Rated threads in Electronics (Croatian)show all threads

Subject Author Posted Replies

zuji pumpa preko UPS-a ?
Imam pitanje: znam da je napon preko ups-a pravokutan a ne sinusoidan a spojio sam pumpu od centralnog grijanja preko njega jer nemam drugo rijesenje kada nestane struje pa me zanima da li ce pumpa...
10
10

Interspar i ometanje signala daljinskog
Neki dan na parkingu Interspara u Dubravi ni na jednom automobilu nisu radili daljinski za zaklju?avanje centralnog :)!? Malo debilno, ali mi nije jasno koji bi ure?aj kod njih mogao stvarati signal...
11
11

Program: za crtanje shema
Netrebam nikakvu pcb mobucnost crtanja netreba mi analiza Samo dakle zelim nacrtat shemu i da lijepo izgleda i da je program besplatan... Data baza komponenata je nepotrebna, dakle unvierzalni simboli...
18
18

Regulacija trofaznog motora
Kako regulirati broj okretaja trofaznog motora? oko1kw... nije ba¹ da sam guglao... slab sam s vremenom.. Opæenito, jel' komplicirano ili se da ne¹to u samogradnji skemijati? Hvala!
7
7

Ogranièavanje snage-obrtaja ruènog alata
Imam cirkular, brusilicu (malu) itd.. Nazivne snage su od 800-2500 W. Trebam ogranièiti broj okretaja sa nekakvim podesivim regulatorom. A jedna pila (makita) ima u¾asno nagli start nadam se da za...
7
7

Ako kome poma¾e...
NOS zaliha od par stotina kom... ML924 8606 A SK5203 MC145157P2 CD4081BN MM74C925N CD4069CN MAX712CPE CD4020BE TL494CN CD4023AE MM74C374N MC10136P RCA736 74HC373APMM74C374N TBA130-2 AD7528JN CD4511BE...
2
2

Maksimalna duzina hdmi kabela?
Koliko smije biti maksimalno dugacak hdmi kabel?Spoji bih si komp sa televizorom u drugoj sobi preko hdmi-a i trebalo bi mi oko 17 metara?Dali moze ici signal tako daleko? i ako moze ko da mi napravi...
10
10

izmjenicni motor & cetkice
Vjerovatno je polu OT, ali bez sumnje se ovdje krecu ljudi koji ce mi znati odgovoriti... Sta ce asinhronom motoru cetkice? Kod istosmjernog komutatorskog mi je sve cisto, ali ne mogu si razbistriti u...
3
3

Pitanje u vezi prigusnica i HID lampi ?!!
Nikako mi nisu jasne oznake na prigusnicama i ne slazu se s mjerenjima: Npr postoje dvije vrste prigusnica za zivine i za metal halogene (natrijeve ) zarulje na ovim prvima(ziva) npr pise 400W cosfi=...
4
4

regulacija broja okretaja Asinkronog motora? - nastavak price
ovo je nastavak price, a tema je zapoceta 16.10. evo jedan covjek mi je poslao slike kako to kod njega izgleda u praksi.... a i slike sam postao na jedan forum... je problem sto on nema nikakvu shemu...
1
1

Ispitivaè faze
Ispitivaè faze radi na naèin da se preko njega i na¹eg tijela zatvara strujni krug sa zemljom i tako svijetli ona tinjalica. ©to ako se popnemo na npr. drvene ljestve preko kojih se krug ne mo¾e...
3
3

pretvarac 24V na 12V za kamion
Ima li tko kakvu shemu ili link..... Hvala
6
6

Instalacije za Tomo Vinkovic
Kupio sam zglobnog tomo vinkovica, godina proizvodnje 1970. Problem mi je sto su sve instalacije pocupane. Iz njega izlaze 3 zice. Kad je upaljen na prve dvije dobijem izmjenicni napon kojih 10-18V...
6
6

motor perilice Bosh
Motor je serijski sa kolektorom . Dali je tko uspio skinut remenicu s tog motora? nije vidljivo zavarena tako da ostaje opcija da je ta remenica na osovinu : 1) napresana, 2) zaljepljena 3) kovacki...
4
4

BATERIJE ZA UPS??? GDJE? ..extra;revitalizacija!?
vidim u VeMilu...baterija za UPS (191x95x65 standard dimenzija) 12V/7,2Ah ko¹ta 182,90kn!!!! a ista takva u Chipoteci ko¹ta 100kn!! S obzirom da chipoteka slovi kao "najskuplja" ...nije mi sad jasno...
7
7

K: PC AT napajanja
Znaèi kupujem PC AT napajanja, ispravna! Ponude na mail, inaèe ako tko ima veèu kolièinu dogovorimo se.....
2
2

Kako napraviti UZEMLJENJE na utiènici?
Naime, primjetio sam da mi je kuæi¹te "pod naponom", odnosno u praksi to znaèi da je uvijek malo naeliktrificirano, a desilo mi se da sam primio kuæi¹te i radijator istovremeno, pa me je "stresla...
52
52

Pasta za lotanje SMD komponenti
Gdje se u ZG moze nabaviti pasta za lotanje SMD komponenata koja u sebi sadrzi komadice tinola? Hvala.
4
4

Servisni menu za Quadro
TV Quadro CTV-72V10TXT. Molio bih ako netko zna kako uci u servis menu za ovaj TV. Ima onaj daljinac koji na svom donjem dijelu ima 8 istih tipki: mix; hold; subpage; index itd. Hvala!
1
1

Gorenje Varstroj
Nabavio sam ovaj stariji aparat za zavarivanje koji bi trebao raditi na 220V i 380V,problem je sto nema posebni kabal za 380V kao vecina tih starijih aparata nego samo kabal za 220V. Frend mi kaze da...
19
19