Ogranièavanje snage-obrtaja ruènog alata

Imam cirkular, brusilicu (malu) itd.. Nazivne snage su od 800-2500 W. Trebam ogranièiti broj okretaja sa nekakvim podesivim regulatorom.

A jedna pila (makita) ima u¾asno nagli start nadam se da za to isto slu¾i navedeni ureðaj.

Trebam nekoga da to napravi u kutijici koja se mo¾e hendlati po gradili¹tu.

Koliko se sjeèam bolje je rje¹iti trijacima nego tiristorima, pa ako se nekom da poslagati to barem na ploèicu, dalje cu sam.

Pozdrav, Gigi.

Reply to
gigi

Nije isto ogranièenje broja okretaja i 'naglog' starta....

Dobro to stoji idemo prvo rjesiti uredjaje koji su deklarirani 800-2500 W a kod starta ko zna koliko ¾deru.

Nekada davno napravio sam ovu spravu sa tiristorom za iskrinu bu¹ilicu tada jo¹ nije postojala regulacija okretaja na ruèim strojevima i ¹ljakalo je.

Nakon ¹to smo postali nova obitelj sve od proslosti smo otpeljali na smetliste a bilo je robeeee tak za jedan slepercic.

Trebam usklugu a ne raspravu i spreman sam platiti za ucinjeni trud idemo junaci mladi elektronicari.

Reply to
gigi

Napravi ovo i rije¹ija si problem

:)

Reply to
Goran

Takva dva ureðaja imam gotova doma - trebali su slu¾iti kao dimmeri za malo jaèu rasvjetu tako da su prilagoðeni za ugradnju u pod¾buknu kutiju. Testirani su na omskom tro¹ilu od 800W tijekom 6 sati rada. Trijak je BTA16 koji je 16A za razliku od BT236 koji je 6A. Za snagu od 2,5 kW bi trebalo poveæat hladnjak i testirati. Ureðaj mogu preradit za ugradnju u bilo kakvu kutiju. Ako je Gigi zainteresiran nek se javi na mail.

Reply to
Hector

Napi¹i cijenu za ploèicu sa elementima, trijak stavit jo¹ jaèi, hladnjak imam.

Kako se raèuna disipacija tog trijaka?

Reply to
gigi

Reply to
gigi

na hr.sci.elektronika.binaries sam stavio sliku soft starta (za ¾arulje,kolektorske motore) ugraðeno u vi¹e brusilica i ruènih elektriènih cirkulara na slici se vide ploèice s jedne i s druge strane mogu postat i mali video al tek sutra

Reply to
davor