regulacija broja okretaja Asinkronog motora? - nastavak price

ovo je nastavak price, a tema je zapoceta 16.10.

evo jedan covjek mi je poslao slike kako to kod njega izgleda u praksi.... a i slike sam postao na jedan forum...

samo je problem sto on nema nikakvu shemu niti ja ne mogu iscitati komponente sa slika,a i da mogu ne znam kako ih spojiti... pa ako ima netko tko bi mi mogao pomoci oko toga,bio bi mu jako zahvalan... u biti to je elektronika,za regulaciju brzine vrtnje motora naponom.... motor je snage 450W,i bio je od neke pumpe za vodu.... Unaprijed hvala

Reply to
Hrc

zahvalan...

Moj savijet ti je da se okani¹ æorava posla... jedan jeftiniji frekventi pretvaraè ti je 1300Kn + PDV pa cijene idu na gore, pa motor 100-150 Eura... a tek ¾ivci, rad, muka (to nitko ne raèuna... osim naravno ako ima¹ pregr¹t vrmena)...

Manje æe¹ imati problema i prije æe¹ rije¹iti svoju ¾elju kao kupi¹ i uveze¹ onaj motor s regulacijom... koliko je ono 100-120Eura vrijednosti..? to ti je ni¹ naspram truda, vremena da iskemija¹ ne¹to s èim æe¹ imati jo¹ 100 problema...

Ne radi se u skupom ureðaju osim ako ga sam planira¹ raditi onda æe biti preskup.

Reply to
=?iso-8859-2?Q?Vedran_Prese=E8