Interspar i ometanje signala daljinskog

Neki dan na parkingu Interspara u Dubravi ni na jednom automobilu nisu radili daljinski za zaklju?avanje centralnog :)!? Malo debilno, ali mi nije jasno koji bi ure?aj kod njih mogao stvarati signal za ometanje u tom podru?ju frekvencija i kako ba? na svim autima nije radilo zaklju?avanje

Reply to
Pero

GSM rep. u neposrednoj blizini ?

Reply to
Mika

Ba¹ i ne. daljanski su obièno na 433,920 MHz, rijetko koji je na 868 MHz (dovoljno blizu GSMu da mu, s obzirom na prijemnike mo¾e smetati).

A i to bi moralo biti jako blizu. Prije bi rekel da se netko zaigral ba¹ na ISMu (hehe, poznato zvuèi) :)

Pozdrav!

Tomy, 9A5ALL

Reply to
Tomy, 9A5ALL

To znaju raditi provalnici na parkingu.Koriste jaki oda¹iljaè i nemo¾e se zakljuèati auto a oni posle izvade ¹to se da izvaditi.

Reply to
zdr

Vezano uz ovo; postoje li nekakvi citaci koji bi recimo mogli nauciti kod i poslije s takvim kopiranim kodom otkljucati tudje vozilo?

Reply to
Crtani

Oèito da postoje. Misli¹ da ovi ¹to hvataju te kodove to rade iz dosade? Nego meni nije jasno za¹to moraju ometati da bi hvatali kodove? I kako uhvate kod s daljinca, ako im sastrane radi oda¹iljaè koji ometa recepciju?

Reply to
The Unbound

Krivi koncept. Ne love oni kod jer je kod rotirajuc i to je puno kompliciranija varijanta. Oni samo ometaju i dok ti izadjes iz auta stisnes i mislis zakljucalo se, puno ljudi ne obraca pozornost pa ni ne skuze da nisu zakljucali...

--
®ivot nije FER.
Reply to

kod i

emo=BEe se

dosade?

cepciju?

es

Reply to
lightmaster

da se nadovezem,kako bi mogao skinuti kod daljinskog od parking rampe...parking pred zgradom zauzela susjedna firma i satvila rampu... nista spec...najobicnija sa daljinskim... sad mi dalo ideju ..pa ako zna netko kako skinuti kod... tnx

Reply to
bodul69

bojim se nikako. Sve novije imaju rolling code

Reply to
chuspy

Sigurno je lakse po noci skinuti RAMPU!...LOL

gedora 13 i navali :D

Reply to
chuspy