Program: za crtanje shema

Netrebam nikakvu pcb mobucnost crtanja netreba mi analiza

Samo dakle zelim nacrtat shemu i da lijepo izgleda i da je program besplatan... Data baza komponenata je nepotrebna, dakle unvierzalni simboli koja mogu nadjenuti ime...

svi pcb programi imaju crtanje shema, alu tu svaki element na shemi mora imat stvarnu pcb komponentu, to ne zelim, dakle zelim samo crtat shemu :D

Hvala

Reply to
grizli

Kicad. Jest da je to program u konaènici namijenjen za crtanje PCB-a, u stvari kompletan IDE za razvoj sklopa ali nitko ti ne brani da s njime samo crta¹ sheme. Besplatan, jednostavan, lak, lijep...

coin

problem je sto kod svih tih programa moras traziti komponentu kao takvu a ne graficki simbol...

, probat cu ...

Hmm a sto koriste autori knjiga kad crtaju sheme ?

Reply to
grizli

Ne mora¹. Ima¹ biblioteku 'device' gdje ima¹ generièke komponente. Drugo, mo¾e¹ i sam nacrtati svoju biblioteku, jednostavno je, pa pièi do mile volje, crtaj brodiæe i kolica ako ti je volja :)

Reply to
coin

kad smo vec kod kicada, jel bolji od eagle-a ?

morat cu u naredono vrijeme raditi i smd dvostrani pcb, pa s cim da krenem eagle, kicad, altium ? prednost je sto altium ima dobre tutoriale, makar je kompliciran program

Reply to
grizli

Nedavno sam pisao kako sam odu¹evljen Kicad-om. Potra¾i po starim postovima. Radim u firmi gdje barem jednom tjedno radim novu ploèicu tako da ne prièam o imaginarnim stvarima. Posao za koji mi je prije (u Protel 98 IDE-u) trebalo 4-5 dana u Kicadu napravim za dan, dan i pol i uz to imam i 3D tako da moj plastièar vi¹e ne lomi glavu oko toga koliko je ¹to visoko. U Eagle-u nikad nisam radio pa ne znam. Jedino je po stranim forumima primjetan masovni prelezak s njega na Kicad. Altium je ogroma programèina. Bio sam pro¹le godine na seminaru za taj program i nemam rijeèi. Moæno, ogromno, alat za prave profesionalce koji tjedno crtaju jedan 16 slojni motherboard ili slièno. Meni nepotrebno, jednostavno ne crtam 16 slojne motherboarde, posao mi zahtjeva ne¹to drugo...

E sad jo¹ i cijene. Kicad - free. Eagle od 49 eura (light) do 747 eura (Standard). Altium (zadnja ponuda, akcijska cijena) 5195 eur. Pa ti biraj :)

Reply to
coin

meni se èini da ti ni sam nezna¹ kaj treba¹..:-)

Reply to
dfzuj

darko

meni je zamjerka Eaglu sto u databazi nema niti najosnovnije elemente a da o IC-ovima ne govorimo

Dok Altium ima ogromnu databazu i skoro nema ic-a podnozja i elementa koji nije vec napravljen, recimo da imas 100 elemenata i da 50% moras radit sam , onda to traje dugo, valjda...

Do sada se nisam ozbiljnije b avio crtanjem pcb-ova, ...

Reply to
grizli

Vrlo jednostavno, momentalno trebam jednostavan program za napravit sheme,

pcb dolazi kasnije....

Reply to
grizli

ABACOM sPlan,

Kako rece coin, ako kreces ispocetka i nisi do sada radio niti s jednim programom posbno, onda kreni s KiCAD-om. Ili Eagle-om ...

StoneThrower
www.dgmicrosys.com
Reply to
StoneThrower

Kako nema?

I onda æe¹ prvo uèiti jedan program, pa kasnije ponovo uèiti drugi itd....

Ti to ozbiljno?

Reply to
coin

I od svih u u¾i izbor uleti ti je Altium? Povlaèim se ja van iz ovog threada, bye :)

Reply to
coin

A di sam ja "ukral" bazu? :)

Pozdrav!

Tomy, 9A5ALL

Reply to
Tomy, 9A5ALL

iskreno samo sam instalirao oba da vidim kako to izgleda ali dublje nisam radio u njima ... znam da altium je po defaultu imao instaliranu ogrmnu bazu i nisam magao pronaci niti jedan element kojeg nema.,

a gdje se moze skinuti baza za egale ? s njim bas ne dolazi mnogo "komponenara"

Reply to
grizli

o cemu ti ? kakav altium ?

skinuo sam circuit maker 2000 i u 5 minuta napravio sheme koje su mi trebale....

kad ce doci pcb na red onda cu krenuti s kicadom

Reply to
grizli

Protel - schematic!

--