Trafoi - osijek, molim pomoc :(

Znam da je vec bilo 1000 ovakvih threadova, ali situacija je pomalo hitna.

U sklopu jednog ispita na etfu moram napraviti neko napajanje i jedina stvar koja mi nedostaje je trafo 220/ 15-20V , 30-ak W. Na netu sam vidio da electronic centar ima nesto slicno tome, no oni su ispali govna jer me vec mjesec dana zavlace.

Ako netko ima takav trafo ili informaciju gdje ga mogu najbrze nabaviti (recimo neki RTV servis ili slicno u os) bio bih jako zahvalan :)

takodjer zanima me jel gospodin bstjepan /a/ inet . hr jos uvijek pravi trafoe, jer sam se prije cca godinu dana poceo nest dopisivat i odjednom ni traga ni glasa...

Unaprijed hvala svima na pomoci!

p.s. jel imao tko iskustva sa onim tvrtkama ciji linkovi su bili na grupi? jel prave mozda takva "mala sranja"? kolegica za isti kolegij pravi elektrosoker pa bi joj trebao isto neki trafoic... jos jednom hvala.

--
sig?
Reply to

Pozdrav

Imas li nekakav stari portabl TV (crno-bjeli) , a koji je imao mogucnost prikljucka na 12V ,unutra imas obicno takav trafo (nakon greatza 15-ak V sa opterec.) Nekada zna biti 2 X 15V (onda dvije diode umjesto G) Ako to nemas ,kupi gotovi (novi) punjac akumulatora za auto (PEVEC,METRO,BAUHAUS itd) ,unutra je trafo koji daje cca 3-5A ,a napon je isto oko15V , a imas i kutiju !!!!!! (cca 100 Kn) Postoji jos aparata ,stari video-rec ili play. , stari malo jaci zvucnici za PC itd ....itd...!!!!!!?

Dr Wagner

Reply to
Bezimeni

:( imam ali taj jos radi, a ne bih ga htio shebat zbog toga

e ovo je vec bolja ideja :) hvala!!

ma da, zato sam i spomenuo rtv servise. obavijestio sam i starog sad da ode pogledat par servisa pa ako ne nadje nista odoh ja u pevec :)

--
sig?
Reply to

Chipoteka (bar je sad pored Electronic centra)?

Prije je u ®upanijskoj bila ona trgovina s dijelovima za obrtnike (mislim da je to sad zatvoreno).

Bljesak (ona trgovina s lampama u ®upanijskoj)?

Elektromodul (poku¹aj ¾icati trafo od majstora)?

Ima¹ u Gunduliæevoj isto jednu trgovinu elektromaterijalom.

Reply to
Mario Malenica

stvar

ako moze 12V uzmi toroidni trafo za halogenke, oni su dosta jeftini i kvalitetni.

taj jos uvjek posluje snipped-for-privacy@inet.hr upravo cekam jedan toroid

Reply to
Davor

uf, odlicno!!

Ljudi svima hvala na pomoci, evo rijesio sam preko nekog kolege (sluuucajno) bas trafo koji mi treba, a buduci da ce mi sigurno jos trebati u buducnosti ovi savjeti ce mi dobro doci.

Jos jednom svima hvala i veliki pozdrav :)

Ivan

--
sig?
Reply to