LGA775 Fenomen :-)

Pozdrav!

Prije par dana sam se bacio u uredivanje kompa, generalka... Ono, ocistiti prasinu, novo napajanje, novi CPU cooler itd... Kada sam skinuo stari hladnjak sa procesora, vidio sam da se ona termo-vodljiva pasta pretvorila u polutvrdu tvar, nesto kao kreda...

I to sam krenuo lagano skidati sa papirnatom maramicom i alkoholom. Pasta se zapekla i oko procesora, tako da ga je bilo tesko izvaditi van, pa sam upotrijebio odvijac, i zbog nepaznje otkinuo jednu nozicu na socketu (LGA775). Ta je nozica smjestena u donjem lijevom kutu socketa. Skica:

Procesor: Intel Pentium 4 HT 3 GHz LGA775

I sto sad mogu... Ocistim sve, vratim procesor u socket i sve spojim, stavim novi cooler i upalim komp.

Nakon par sekundi se pojavila poruka u BIOS-u "New CPU Installed!" i poruka "CPU FAN Error" - Ovo je napisao jer je sada ventilator spojen direkno na MOLEX-Connector, to nije problem.

I Windowsi se pokrenuli, nakon restarta sve radi bez ikakvih problema!!!!

Ni sam ne mogu vjerovati. Ali eto, dobro je dok radi.

Nisam primjetio neke veæe nuspojave, jedino se temperatura procesora sada digla za 5-6 *C

Googlao sam dosta "LGA775", "LGA775 pins".. Ali ne mogu nista naci.

Ako netko zna cemu sluzi ta nozica, i dali je sigurno koristiti procesor bez te nozice, neka kaze, jer zbilja mi nije jasno kako to radi.

Hvala vam svima unaprijed na odgovorima!

P.S. Ovo pitam iz ciste znatizelje, nije nista hitno, samo bih volio znati... Hvala!

Reply to
DoubleM

Otkinuo si jedan od miljun Vcc pinova (pin AN30). Da si ih otkinuo jos 20 ne bi se nista desilo :) Drugi put malo pazljivije... f

--
###  http://disi.pondi.hr/  ###
@ N43.52145, E16.54027

E, hvala ti puno, sad mi je lakse. Znam da je kod LGA775 u odnosu na dosadasnje sockete "Poboljsana" raspodjela napajanja, tako da sad ima 2x Vcc pinova vise i 3x GND pinova vise nego prije.

Odmah sam sumnjao sa je taj pin za napajanje, ali sad je moje nesigurno misljenje potvrdeno! :) TNX!

Drugi put cu vise paziti, jer zbilja steta maticne, dosta sam ju platio 1000+ kn.

BTW Kako si dosao do ovog podatka, gdje mogu vidjeti cemu koji pin sluzi na LGA775? Sad me to bas zainteresiralo... :)

I jos jednom hvala na brzom odgovoru!

Reply to
DoubleM

Skinuo pdf odavde:

###  http://disi.pondi.hr/  ###
@ N43.52145, E16.54027
Reply to
Filip Lolic

Hvala puno!

Reply to
DoubleM

e to je proc :)

potrgas mu noge a on juri i dalje :)

ma ok znam da si zapravo ploci slomio noge al ovak mi je bilo vise fora :)))

intel rulz.

s.

Reply to
Silvije

:) Ma ti procesori su neunistivi... Ali, ako stonoga ima 100 nogu!, Kako bi nazvao procesor sa 775 nozica?? :)))))) LOL

SedamstoSedamdesetPetNoga !!!! :-D :)

Ajd zivio!

Reply to
DoubleM

Aha, zato moram staviti napajanje 50W (75W radi degradacije karakteristika napajanja iznad temperature 45 stupnjeva) da bi upogonio sustav baziran na "¹tedljivom" Pentiumu M, a procesor sa RISC (ARM, MIPS ili PowerPC) jezgrom za taj isti posao u najgorem sluèaju treba pasivni hladnjak i napajanje od

20W. Mrzim x86 arhitekturu.
Reply to
Mario Malenica

Naveo si samo lose strane... Ali postoje i one dobre!

Iako odmah moram priznati da uopce nisam ljubitelj intelovih procesora. Imam taj P4 HT 3.0GHz i na njega sam ugradio hladnjak "Thermaltake Blue Orb II"

promjera 16cm sa bakrenom jezgrom i

140 rubnih aluminijskih listica. Cooler je tezak 850g, a predvidjen je za overclockerske manijake :) a ovj moj proc je na tvornickim postavkama i "u leru" tj. bez opterecenja radi na 55 *C, a kada ga malo opteretim odleti na 85 - 90 *C !!! Ali, zanimljivo, nikad se jos nije srusio zbog toga, niti usporio! Ili barem nisam primjetio...

Hladnjak sam instalirao strogo se drzeci prirucnika, i koristio sam termo-vodljivu pastu "Arctic Silver 5", ali ovaj se jos grije 'ko lud!

Stvarno je smece.

Eto i ja sam nabrojao jos jednu losu stranu! :) Iako ima i dobrih... :)

Reply to
DoubleM

Je, svi su naprosto odu¹evljeni sranjem koje je intel napravio. Prije su se pinovi mogli ispraviti ako bi se dogodilo nekakvo zlo. A sad, ako LGA socket samo krivo pogleda¹, pa-pa matièna.

Reply to
Dusko Lolic

Pentium M i Core su ipak korak naprijed od propale Pentium 4 arhitekture.

Ni obicni Pentiumi M ne trose puno, a ako bas treba imas ULV:

S druge strane server sa nekoliko Power5 procesora se moze koristiti kao solidna grijalica ;)

--
________
Pozdrav,

Nabavite ovo djeco pa cupajte nogice...

________
Pozdrav,
Walter
Reply to
Walter Gottwein

Slazem se! LGA775 nije donio nikakva revolucionarna poboljsanja, jedino je povecao osjetljivost maticne ploce.

I, usput, jeste li znali, da je intel za LGA sockete predvidio samo do

20 "pazljivih" umetenja/vadjenja procesora iz socketa!!!!!!!!!!!!!!

Pa, mislim ono, sad su maticne ploce postala potrosna roba, ili sto vec! ....

Reply to
DoubleM

a moj novi core-l celeroncek sa disipacijom od 35W radi ko urica, vent se ne cuje jer se najcesce uopce ne vrti, ispod 20 stupnjeva, stock intel hladnjak od jednog centimetra aluminija... lagan :))

s.

Reply to
Silvije

Power PC mikrokontroler na 400 MHz, 760 MIPS, 603e jezgra, s brdom integrirane periferije - disipacija 2W. :)

Èemu onda pomi¹ljati na ULV? Naroèito ako ne stavi¹ Windoze (bilo CE, bilo XP embedded) na takvu ma¹inu. Resursa k'o u prièi :D.
Reply to
Mario Malenica

Forsira se br¾i ciklus "obnove" kuænog hardveraja (tako da ne krepa prije isteka garancije :D).

Problem je ¹to isto tako i industrijske ploèe

"zastarijevaju" vrlo brzo.

Reply to
Mario Malenica

Ja vec stedim :)

--
What a strange game.
The only winning move is not to play.

How about a nice game of chess?
Reply to
Davorin Vlahovic

Ni ja nisam neki fan, ali:

Credits where credits due.

--
What a strange game.
The only winning move is not to play.

How about a nice game of chess?
Reply to
Davorin Vlahovic

Ima li toga za kupiti kod nas, gdje i za koliko?

--
What a strange game.
The only winning move is not to play.

How about a nice game of chess?
Reply to
Davorin Vlahovic

Trenutno se igram s nekom dimenzija 20x15cm, ne znam koji je to standard, ali ima veæinu HW opcija kao i "obièna" matièna. Mislim da nedostaje samo Firewire.

Postoje i ploèe po EPIC standardu, oko 11x15cm, s podr¹kom za od Core solo do Core2 duo.

Reply to
Mario Malenica