napajanje PLCC BIOS-a??

nadjoh, ali nema datasheeta za download....ima, ali ga nema :(

naime...imam matiènu koja uredno radi dok se ne zgasi...onda se BIOS resetira i sve moram ponovno postavljati....

baterija je OK....promjenio ih tucet....jumperi takodjer OK....

pratio sam malo napon i mjerenja su zavr¹ila nakon ¹to je napon zavr¹io u southbridge chipu....a van ne izlazi nigdje....

e sad...pitanje; mogu li kako zeznuti stvar pa da prevarim ploèu tako da na BIOS spojim direktno napajanje sa baterije?!?

ako da,...koji je pin obièno za napajanje tj èuvanje?!? ili da reset dignem u zrak (ako je problem u chipsetu pa ga resetira?!

Reply to
Gagi

Ne, malo si pobrkao stvari. Sve postavke koje se podesavaju u BIOS-u se ne spremaju u BIOS chip nego u malu SRAM memoriju koja se nalazi u southbridgeu. Baterija napaja tu memoriju i RTC. Napajanjem samog BIOS chipa iz baterije ne bi dobio nista jer se njegov sadrzaj ionako ne brise nestankom napajanja. f

--
###  http://disi.pondi.hr/  ###
@ N43.52145, E16.54027

a ja mislio da je i to u BIOS...ehh...krivo sam mislio dakle... hmm, znaæi, prknuo je SRAM u SB-u s obzirom da napoj ide do samog ulaza u SB....

jel mi se isplati prelemljavati SB...mislim, zamijeniti ga drugim isitm takvim....kakve su ¹anse da pogodim pin na pin?! :))

Reply to
Gagi

Cudne su te ploce koje rade na napoj ;)

Za sve sto te zanima o HW-u i jos vise

npr. ovdje ti je opisana zamjena SB :)

________
Pozdrav,
Walter
Reply to
Walter Gottwein

=2E..kakve su =B9anse da pogodim pin na pin?! :))

Ako misli=B9 na SB chip (BGA) - skoro pa nikakve :-(

=2E.. posebno ako nema=B9 profi pe=E6nicu. Obi=E8nom lemilicom nemogu=E6e, puhalicom jako jako te=B9ko...

Me=F0utim, na raznim MB sam vidio 8-pinski EEPROM, tipa 24x ** ili sli=E8ne, a to ne bi trebalo biti problem promjeniti, pod uvjetom da je to - to.

Reply to
shenda.z

Super je stranica, jos samo da naucim ruski i mogu procitat :-)

Reply to
Hector

Dana 29.03.2008. 19:15, Hector lupi chelom po tipkovnici i nastade slijedeci tekst:

dosta dobro se google snalazi sa ruskim..

--
I am Locutus of Borg,
Your life as it has been is over,

Nezam kako vi, ali ja kad nesto neznam onda automatski odem na wikipediu... ...i ondak klikam po linkovima dok ne isceprkam nesto... ...ovdje ima more informacija (osobito u paragrafu "external links"):

       =^.^=
StoneThrower
Reply to
StoneThrower

stilsko izrazavanje...tipa; zica=spaga pa baterija=bakterija..itd...ima ih gro, to valjda znas i sam :))

Reply to
Gagi

Ako misli¹ na SB chip (BGA) - skoro pa nikakve :-(

... posebno ako nema¹ profi peænicu. Obiènom lemilicom nemoguæe, puhalicom jako jako te¹ko...

mislim da bum odustal....puhalicom mi jo¹ i nije neki problem dignuti SB....ali vratiti ga natrag...fijuuuu....probao sam na nekim drugim ploèama...vje¾ba tipa skini-stavi...koma....pocrni ploèa dok primi...

Reply to
Gagi

super linkic....btw; onaj PCI POST je super stvar...prije par mjeseci me zvao lik iz Londona i pokusao mi uvaliti slican komplet za tricavih

500tinjak funti...i jos mi kaze; to vam je super ponuda; isplatiti cete karticu i software u narednih 2-3 mjeseca...

...kako li je optimistican taj Englez :)))))

Reply to
Gagi

A =E8uj, istinski engleski humor razumiju samo englezi...

Reply to
shenda.z

na

provjeri clr CMOS jumper i diode izmedju baterije i chipa

Pronasao sam tu stranicu jos davno kada sam trazio programe za editiranje BIOS-a. Imali su super programcic BIOS Patcher koji je mogao u prastari BIOS dodati podrsku za velike diskove (>32GB), nove procesore, ispraviti greske...

Na ebay-u dobis PCI/ISA P.O.S.T. karticu za par $, skuplja je postarina... Hm bas sam isao malo prosvrljati po ebayu i cini se da su u medjuvremenu jos malo unaprijedili ;)

PCI USB LPT PC Analyzer Diagnostic POST Test Card ISA Starting bid: 0.99 pounds

Ima cak i za laptop

NEW 8 Digit Laptop Mini PCI Diagnostic Post Card UK Buy it Now! Price: 6.99 pounds

--
________
Pozdrav,